5.bölüm : Ortada'ma'

135 18 13
                                    

Artık bu başlıkları bırakmalıyım, sanırım...

Neyse hikaye hakkında önemli bir bilgi "NALU AĞIRLIKLI"

Hadi buraya okuduğunuz tarihi ve şarjınızın % kaç olduğunu yazın...

- Lucy'den -

Juvia'yı görmemle ona seslendim "juvia! Buradayız!" ona doğru koşarken o da bana dönmüş ve bana doğru koşuyordu, ikimizde ortada çarpışınca yere düştük, bir süre birbirimize baktıktan sonra kahkaha atıp ayağa kalktık ve birbirimize sarıldık, bizimkilerden birini görmek güzeldi! Biz sarılırken juvia kulağıma birşey fısıldadı "artık bir sevgilim var!" çığlık atmamak için kendimi zor tutarken bende ona fısıldadım "kim?! Ne zaman?! Nerde?!"

(arkadaşına fısıldayan kız 😂 tamam vurmayın! Neyse)

Juvia "tahmin et!" dediğinde düşündüm arkasındaki Gray'i görmemle "gray mi?!" dediğimde bana daha çok sarıldı, bende ona sarıldıktan sonra juvia kulağıma bir daha fısıldadı "ee, siz?" dediğinde "bilmiyorum, bu gün birşey söyleyecekti, ve Gajeel geldi içerde de söylemedi, belki de başka bir şey söyleyecekti" diye fısıldadım ve ondan ayrıldım.

Hepimiz luna parkın içindeydik, giriş kapısı bir şekilde yok olmuştu, ve kasvetli bir hava vardı, bej rengi bulutlar her yeri kaplamıştı ve hiçkimse yoktu, geldiğimiz yere baktığımda 'Labirent' yazısıyla karşılaştım, juvia'ya dönüp "siz neredeydiniz?" dediğimde juvia "aynalı labirent, orada geçirdiğim bir günün ardından delireceğimi düşünüyordum" dedi, kafamı salladım ve yürümeye başladık sirkin içine girdiğimizde ilk başta ki adam ve bir sürü insan buradaydı, adam bizi gördüğünde "hey! Oradalar bayıltılıyor onları!" diye bağırmasıyla arkamı döndüm ve koşmaya başladım, birden önüme geçen dev gibi adam ile ben yere düşerken natsu beni tutmuştu biz adamı geçmeye çalışırken birden arkamdan ağzıma tutulan bez ile gözlerim kararırken içimden tek bir şey geçiyordu "gene mi amcalar?!"

Fairy tail - Scary Circus (Mini Kitap) [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin