Puisi dah ramai orang lupakan.Jadi, ini merupakan langkah me'revival'kan puisi di mata orang ramai.Puisi yang aku publish ni bukanlah hebat sangat sampai boleh menang Grammy's (tu bukan ke award untuk lagu?....ahh lantaklah)
Tapi bolehlahkan untuk mengisi masa lapang aku dengan menulis disamping memenuhi demand pembaca terhadap puisi urban-cinta yang takdelah sebanyak mana dan boleh jugak aku membolehkan korang menghabiskan masa korang membaca daripada duduk sorang pastu last last main SHmmph.
So, aku harap korang ready and please fasten your seatbelts before melangkah ke alam penulisan merepek hasil tulisan aku yang diilhamkan dalam tempat syaitan bertendang-Die Toilette, The Toilet ataupun Tandas.
*English Version
Poetry had be forgotten by many people.So, this book is as a way to revive poetry elements among our society today.But, yeah my poems are not too great to win the Grammy Awards, (Isn't that an award for musicians?..Ahhh..I don't know).But I really hope that this book can fulfill the demand for urban-love books that are not in the spotlight and this book also maybe beneficial for you guys to avoid doing ridiculous thing such as playing S.
Hmmph.
So, I hope that you guys are ready to get on board before getting into my world of ridiculous poems.Jadi, ketatkan tali pinggang anda.
By the way, these poems are born and freshly-baked from the place where the devils are kickin' that is, Die Toilette,Toilet or Tandas.Jadi/So,
Selamat Datang,
Welcome,
Willkommen.
YOU ARE READING
Untuk Mereka Yang Hancur Hatinya
RomanceGabungan puisi dua bahasa: Bahasa Melayu dan Inggeris.Ilhamnya dari dalam tempat bertendangnya syaitan. Combinated poems of two languages:Malay and English.Were born in the place where devils are kickin'.