A&Q

80 8 18
                                    

Ik wist niet hoe ik dit stuk moest noemen... dus daarom... A&Q

Also, als je Engels kan lezen en mijn verhalen leuk vindt dan kan je, als je dat leuk vindt, mijn tweede account @xottux bekijken. Ik heb tot nu toe maar een verhaal daar, maar er is heel iets meer activiteit dan ik op dit account op het moment heb *zucht*.

Okay, cool! Laat ons vragen beantwoorden! (ik had niet verwacht dat er vragen binnen zouden komen tbh... oh, en als je nog vragen hebt, je kan ze nog steeds stellen, I don't mind.)

@ExLibris-Story wilde 2 dingen weten (ik voel me net een blogger dit is echt heel erg):

1. Waarom heb ik de rotnaam Laorabi gekozen terwijl je hem op 50 verschillende manieren verkeerd kan spellen? (De vraag werd niet zo gesteld, maar dat interesseert me niet heel veel)

2. Als jij een manimal was, welk dier zou je dan het liefst willen zijn?

1. Random name generator. Jupp, ik heb deze naam uit een generator geplukt, woohoo. Ik had een nep naam nodig voor een game dus ik zocht een name generator op en koos de eerste naam die met een L begon want he, wat toevallig, mijn echt naam begint ook met een L. De naam die ik kreeg was eigenlijk Laraorabi, maar ik heb het een stukje afgekort omdat het anders nog moeilijker was (en onmogelijk om uit te spreken zonder je tong in de knoop te leggen).

2. Moeilijke vraag... ik heb hoogtevrees, dus ik zou liever geen gevleugelde zijn en ook het water spreekt me niet echt aan. Ik denk eigenlijk dat ik het liefst een kameleon zou zijn, want hoe awesome is het om je overal te kunnen aanpassen zodat je niet te zien bent?

@LittleWeirdPotato vroeg: Wat is je favo muziekstijl en favo band? (hehe)

Geweldig, die hehe erachteraan, en om je vragen te beantwoorden;

Ik luister naar muziek waarvan ik de lyrics leuk/bijzonder/relatable vind. Dat zorgt ervoor dat ik naar ballads luister, maar ook naar indie of Rock muziek. Ik heb dus niet echt een favoriete muziekstijl. (Ik heb wel favoriete liedjes, maar dat is een verhaal voor een andere keer).

Mijn favoriete band is ook moeilijk, ik luister voornamelijk naar Ed Sheeran, Dodie Clark en Panic! At the Disco, maar dat zijn geen bands (je kan Panic! als een band zien, maar aangezien er maar 1 persoon in de band zit, is het niet echt een band). Naast die drie luister ik veel naar Twenty One Pilots, dus dan is dat denk ik mijn favoriete band...(Bad Suns en The 1975 zijn ook pittig goed)

@LittleWeirdPotato vroeg ook: Wie haat je het meest en wie vind je het leukst uit je boek?

Hahahaha, fuck Jesper. Sorry, ik probeer dit kindvriendelijk te houden, maar Jesper is the worst. Hij is nu misschien een beetje (een BEETJE) dood (ik moet het wel spannend houden hier), maar als ik de daarna ergste zou moeten kiezen zou ik spoilen, dus jullie moeten het met Jesper doen. Om je tweede vraag te beantwoorden, waarschijnlijk Tom. Misschien moet ik River leuker vinden, want ze is de hoofdpersoon en alles, maar Tom is gewoon mijn bae. Als er iemand is die ik nooit dood zou kunnen laten gaan in het boek, dan is het Tom. Hij is te geweldig.

NOG MEER VRAGEN VAN @ExLibris-Story aan River en people

1. Wat is jullie favoriete vak?

2. Wat denken jullie van chocolade?

1. Tom: "pauze, en je kan me niet vertellen dat het niet mee telt. Pauze is ook een onderdeel van school."

Sophie: "OT, hands down. Diederik is een chille leraar, ik mag hem wel."

Rachel: "geschiedenis, dat is voor mij het makkelijkst."

River: "Dierentalen? Ik weet het niet zo goed, maar als het op Dierentalen aan komt vind ik het altijd wel makkelijk... Niet zo veel leerwerk enzo."

Sky: "biologie, het is makkelijk en logisch."

2. Sophie: "Ge-wel-dig. Dat is alles wat ik erover te zeggen heb."

Rachel: "Te lekker, ik wil er altijd te veel van eten."

River: "Wat is dit voor vraag? Iedereen houdt van chocolade, toch?"

Tom: "Ik sluit me aan bij River."

River: "Dat is nieuw."

Sky: "Ik weet niet wat ik van chocolade vind, ik eet het niet zo vaak."

Sophie: "Shame on you!"

@Nouis_Shippertje vroeg aan Sarah: MAG IK OP JE RUG RIJDEN ALS JE VERANDERD BENT IN EEN EENHOORN? Wacht, jii bent een eenhoorn toch?

Ik ga aannemen dat je met jii jij bedoelt en in dat geval, nee. Jullie schijnen allemaal te denken dat ik een eenhoorn ben, maar dat hebben jullie fout. Voor een eenhoorn zou je een narwal en een paard samen moeten kruizen, en dan nog zou ik niet in staat zijn een of andere magische straal uit een hoorn te laten vliegen, dank je vriendelijk. Ik ben niets minder dan een Pegasus, een gevleugeld paard, en voordat je het vraagt; nee, ik doe niet aan magie. Om te beantwoorden of je op me mag rijden; nee. Voordat ik iemand op mijn rug laat rijden moet er heel wat veranderen, het gaat niet gebeuren. Ik ben geen, hoe noemen jullie die dingen... huisdier? Ik ben niet zo'n ding wat maar doet wat je zegt. Vergeet niet dat ik ook een mens ben en gewoon een wil heb.

Cool, dat was het denk ik wel. Ik heb te vaak cool gezegd in dit stuk, maar ik weet niet wat ik anders moet zeggen... Maakt niet uit! Ik ben heel blij dat ik vragen heb ontvangen en weet zeker dat zelfs Sarah op haar eigen bijzondere manier dankbaar was voor jullie vragen.

Om eerlijk te zijn, ik vind het heel leuk om een soort van contact met jullie te hebben zo. Zo voelt het meer alsof jullie echt mensen zijn (wow dat klinkt raar) en ik vind het heel leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn over het boek. IK DOE MIJN BEST OM HET TWEEDE EEN BEETJE ONDERWEG TE KRIJGEN! <-- niet agressief, gewoon enthousiast.

Nee, maar ik meen het, als jullie nog ideeën of vragen of suggesties hebben: het is zo fijn als jullie het achter laten in de comment (of als je verlegen bent in een privé bericht, I won't blame you). Bedankt voor het lezen!

Oh, als je meer van me wilt lezen vergeet dan @xottux niet te bekijken en um...

Tot schrijvens - L

WoF NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu