28-09-2017

109 13 27
                                    

"Wow," hoor ik je nu al zeggen, "wat is dit voor vage titel?" Laat me dat uitleggen; het is een datum. Nu hoor ik je roepen, "wat voor datum?" En de mensen onder ons die wel tijdsbesef hebben, worden al helemaal enthousiast, want dat is morgen (tenzij je dit morgen leest dan is het vandaag en als je het nog later leest klopt er al helemaal geen zak meer van). Nu hoor ik jullie al allemaal enthousiast worden en heen en weer wiebelen en hier en daar "wat gaat er morgen gebeuren dan?" LAAT ME JE DAT EENS EVEN FIJN VERTELLEN (niet agressief of boos, gewoon enthousiast).

Morgen, op donderdag 28 september 2017 (en wat een prachtige datum is dat toch) word het eerste deel van WoS geüpload. Hij is maar 600/700 woorden lang of iets in die richting, maar hij bestaat. Dan zal ik ongeveer een keer per week uploaden wat onwijs vervelend is, ik weet het, maar ik heb nauwelijks de tijd om zelf boeken te lezen dus ik heb zeker niet veel tijd om een boek te schrijven.

Nu heb je vast heel veel vragen, en laat die vooral achter in de comments, maar ik heb net zo'n drie uur van mijn leven besteed, terwijl ik eigenlijk huiswerk moest maken (oeps), aan... Ik weet niet meer hoe je die dingen noemt geef me vijf seconden om dit op te zoeken...

MOODBOARDS zo heet het, ik heb het gevonden. Je kan het ook collages noemen of... andere namen, maar ik noem het wel even moodboards want dat klinkt gewoon zo mooi. Elk moodboard hoort bij een van de nieuwe karakters (op een na dan) en ze zijn bedoelt om jullie blij en vrij en enthousiast te maken voor het nieuwe deel (yay!).

Dit idee heb ik totaal niet van anderen gestolen (kuchkuch, dat heb ik wel gedaan, kuchkuch, het spijt me) en het is de eerste keer dat ik zoiets doe. Zijn ze mooi? Waarschijnlijk niet heel erg, maar ik ben er als nog wel trots op want damnit dit koste me heel veel tijd. Als je heeeel erg je best doet kan je heel misschien zien welke manimal vorm bij elke hoort, maar dat is zeer zeer lastig, vooral bij de laatste, dus daar wens ik je veel succes mee.

 Als je heeeel erg je best doet kan je heel misschien zien welke manimal vorm bij elke hoort, maar dat is zeer zeer lastig, vooral bij de laatste, dus daar wens ik je veel succes mee

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

WIE IS JE FAVORIET? Je hebt niet echt veel info, alleen plaatjes, maar ik wil het weten want ik ben heel enthousiast voor morgen en totaal niet hyper ofzo :) en als niemand reacties achterlaat ga ik helemaal niet teleurgesteld zijn (dat is een leu...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

WIE IS JE FAVORIET? Je hebt niet echt veel info, alleen plaatjes, maar ik wil het weten want ik ben heel enthousiast voor morgen en totaal niet hyper ofzo :) en als niemand reacties achterlaat ga ik helemaal niet teleurgesteld zijn (dat is een leugen). Jammer genoeg is het al bijna half tien en heb ik nog een heleboel bio te doen voordat ik ga slapen... Ik heb mijn tijd hiermee echt verspilt.

Tot schrijvens (morgen!) - L

WoF NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu