Punt 1: Ik leef nog (wow, wat? ik dacht dat er iemand anders op je profiel zat en op boeken stemde???!?!?1) En ja, dat kon je, zonder sarcasme dit keer, ook wel kon zien aan het feit dat ik af en toe uit de dood opstond om te stemmen op een boek.
Punt 2: Ik schrijf nog, ik heb de volgende drie delen van WoS klaar staan, maar ik ben er niet tevreden mee en zal deze dan ook niet uploaden. Ik weet eigenlijk niet helemaal wat ik er mee aanmoet dus ik schrijf denk ik maar verder tot ik mijn draai vind.
Punt 3: Ik zit nu in de toetsweek en moet eigenlijk niet met schrijven bezig zijn, maar als ik dit nu niet doe dan ga ik er alleen maar meer aan denken tot ik niks meer kan leren.
Punt 4: Ik bedenk me net dat dit het eerste is wat ik in 2018 upload en ik heb goeie voornemens voor Wattpad dus die zet ik denk ik maar onderaan dit hoofdstuk.
Punt 5: Ik heb vandaag iets gedaan wat helemaal niks met school te maken had en heel veel met WoS want:
Badabing badaboem, collage-moodboard ding voor een nieuw karakter die jullie nog niet kennen en ik ook nog niet helemaal, maar ik mag hem nu al. Funfact, ik heb hier in wel geteld 3,5 uur aan besteed. Waarvan anderhalf uur werd besteed aan het terug zoeken van de naam van een dier wat ik niet goed op had geslagen. (Die naam was, spoiler alert, Parandrus als je het wilde weten)
Punt 6: Ik weet niet meer wat dit punt was... Wacht nee, ik weet het wel: sorry. Telkens als iemand op een deel van WoF of WoS stemt voel ik mij schuldig omdat ik niet update. Mijn leven is op het moment nog een beetje een puinzooi tho, dus daar ga ik het op schuiven. Ik wil heel graag updaten, maar het leven is het niet met mij eens. Als jullie echter nog dingen hebben die jullie willen zien om de verveling tegen te gaan terwijl ik niet update (dat klinkt alsof het enige wat jullie te doen hebben dit boek lezen is, maar zo bedoel ik het niet) vertel me dat dan en dan zal ik zien wat ik kan doen. Zie het als een soort gunst omdat ik nu voor een of andere reden niks kan schrijven wat normaal leest.
Punt 7: Ik probeer Sarah, River en de andere telkens te tekenen, maar aangezien ik dat niet kan mislukt het telkens. Wat mij bij mijn punt brengt, als je wel iets maakt wat inspireert is op WoF of WoS vindt ik het super cool om het te zien. Ik begrijp dat niet iedereen Picasso is, en om eerlijk te zijn vind ik het zelf altijd heel fijn om dingen uit boeken na te tekenen omdat ik er een duidelijk beeld van heb in mijn hoofd. Het is nooit echt mooi, maar het is wel leuk en het lijkt mij ook heel leuk om te zien of jullie iets met het boek doen. (ik voel mij nu een beetje egoïstisch want normaal zie ik alleen echte fanart van super grote en bekende boeken die meestal ook echt uitgegeven zijn, maar toch, ik houd van fanart dus ik wilde dit even vermelden)
Punt 8: Dat was alles. Ik hoop dat jullie nog niet vergeten zijn dat Sarah bestaat (ze heeft een zware periode voor haar liggen, bereid je voor op het moment dat ik weer ga updaten (over 6 jaar ofzo ha ha ha) want het wordt een emotionele achtbaan).
Punt 9, omdat ik mijn goeie voornemens bijna vergeten was:
- WoS afschrijven in 2018
- Black and white publiceren (in elk geval het eerste stukje) en vertalen :)
- Meer boeken lezen op Wattpad en een lijst maken met goeie boeken omdat andere goeie wattpaders aandacht verdienen (vooral de kleine, ze hebben het zwaar)
- Plezier blijven hebben in schrijven
- Schrijfwerk verbeteren en mijn stijl verder laten groeien
- Meer contact hebben met lezers (want jullie zijn toch wel heel cool)
Dat is een boel om aan te voldoen, ik weet het, maar nou ja. Ik hoop dat het allemaal lukt, maar ik wil er geen druk op zetten want dat schijnt slecht te zijn voor de mens.
JE LEEST
WoF Notes
DiversosDit boek, als je het al zo wilt noemen, zal regelmatig ge-update worden met informatie over Wings of Fire. Deze informatie kan belangrijk zijn of gewoon leuk, maar ik wil jullie graag vragen om het te blijven volgen, zeker als je WoF leuk vindt. Ik...