Taehyung ile hayal et

842 16 5
                                    

Sen sınıfında en güzel ama farkedilmeyen bir kızsın. Ve sınıfındaki okulun en yakışıklı ve en çalışkan çocuğu olan Taehyung a aşıksın (bu arada tae ünlü) ama onun sana bakmayacağını düşünüp üzülüyorsun. Okuldan sonra eve gidiyorsun üstünü değiştirip yatağına uzanıyorsun ve uykuya dalıyorsun.
Sabah alarmın sesisiyle uyanıyorsun. Elini yüzünü yıkayıp üstünü giyip kahvaltı yapıyorsun ve kılaklığını takıp bts nin not today şarkısını dinliyorsun okul evine biraz uzak. Önüne bakmadan yürüyorsun ve birine çarpıyorsun kafanı kaldırıp bakıyorsun ve şok oluyorsun.

Tae: Özür dilerim
Sen: Önemli değil asıl ben özür dilerim
Tae: (adın) şey okuldan sonra biraz gezelimmi
Sen: T-tamam olur

Beraber okula gidersiniz ve okulun tüm kızları size sinirli bir şekilde bakıyorlar. Siz aldırmadan sınıfa giriyorsunuzun.
Okul çıkışı okulun 2. yakışıklı ve zekisi Jackson senin yanına gelir ve seninle konuşur.

Jackson: (adın) sana birşey sorcam.
Sen: Sor ama acele et.
Jackson: Ben senden uzun zamandır hoşlanıyorum ve benimle çıkarmısın?

Sen cevap verecekken Tae senden önce konuşur.
Tae: Malesef biz (adın) sevgiliyiz
Sen şoklardan şoklara girersin
(Ya şoka girme şok çok pahalı en iyisi bime git😊)
Sen anlamaya çalışırken Tae seni kolundan tutup Han Nehrine getirir ve bir banka oturursunuz.
Sen: Tae neden öyle dedin?
Tae: Çünkü ben seni seviyorum ve seni buraya onun için çağırdım benimle çıkarmısın.
Sen: Neden daha önce söylemedin?
Tae: Utandım. Senin bana bakmayacağını düşündüm sen diğer kızlar gibi değilsin.
Sen: Tamam bende seni seviyorum ve seninle çıkarım.
Tae sana sarılır ve mutlu mesut yaşarsınız.

BTS İle Hayal Et!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin