Merhaba! Yine ben. Baktım ki suga ile hayal et ler yazmamışım bende dedimki sugayla hayal et bölümü yazdım. Neyse konu öğretmen-öğrenci aşkı olucakk. İyi okumalar.
Lise 2 ye gidiyordun. Derslerin iyiydi ama birşey vardı sen müzik öğretmenine aşıktın.
Bu gün okulun düzenlediği bir gezi vardı. 3 günlüğüne kampa gidecektiniz. Hazırlandın ve kankilerinle otobüse bindiniz. Sen cam kenarına arkadaşın Min ah senin yanına arkanızda ise Eun mi ve Soon ah oturuyordu. Otobüs hareket etmeye başladı . Sen ve Min ah konuşuyordunuz Eun mi ve Soon ah ise uyuyorlardı. Yarım saat sonra kamp alanına varmıştınız.
Herkesinn eşleri vardı sende min ah ile eştin. Neyse çadırları fln kurdunuz çalı topladınız akşam olmuştu çadıra gidip uyumaya çalıştın
ama olmuyordu. Yavaşça kalktın ve dışarı çıktın ve çadırın önünde oturdun yanına Yoong geldi ona döndün ve "Ne oldu Bay Min meden uyumuyorsunuz?" Dedin o da sana gülümseyerek baktı ve"Uyku tutmadı. Sen neden uyumadın?" Beni de uyku tutmadı dedin oda "anladım" anlamında başını salladı. Hafiften uykun geldi ve göz kapakların ağırlaştı yavaşça kapattın gözlerini başın istemsizce Yoongi nin omzuna düştü.Suga nın ağzından:
Başı omuzuma düştü. Onu seviyordum ama o beni öretmenine olarak görüyordu. Yavaşca başını omzumdan kaldırdım çadırına götürecektm ki aklıma arkadaşı geldi sonra onu çadırıma götürdüm benim çadırımda 2 yatak vardı onu yaptırdım bende diğer yatağa uzandım. Ve uyumaya başladım.
Senin ağzından :
Gözlerimi yavalca araladım ve karşımda onu gördüm Yoongiyi ne işim vardı benim burada? Neyse onu izlemeye başladım çok masumdu. Telefonu çalmaya başladı hemen gözlerimi kapattım. Oda yabaşça gözlerini araladı. Ben uyuşmuş numarası yapıyordum. Telefonu kappattı ve yanıma geldi. Çok güzel kokuyordu. Saçlarımı okşamaya başladı. Şaşırmıştım. Yavaşça başımı öptü. Ve konuşmaya başladı.
- Seni seviyorum. Ama sen beni öğretmenin olarak görüyorsun. Keşke beni fark etsen be kızım bana ne yaptığını bilmiyorum. Sınıf ilk geldiğimde gözüme ilk takılan senedin gözlerin çok güzeldi. Beni sevmeye çalışsan keşke...
Derken gözlerini açtın ve Bende seni seviyorum dedin.
Gerisi sizin hayal gücünüzde...
BEĞENDİYSENİZ VOTE VE YORUMLARINIZI
BENİMLE PAYLAŞIMIN...Ayrıca kitap yazanlar varsa bana söyleyebilirsiniz sizi desteklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et!
Fanfic"Her ne olursa olsun hayallerinin peşinden koş." Bu kitabı Jimin in kaslarının bana verdiği yetkiye dayanarak yazıyorum. İyi okumalar?