Hemen sonraki gün boşanmıştınız. Aradan 1 hafta geçti. Ama Jungkook bu süreçte hep senden özür diliyordu. Sende onu affetmek istiyordun ama öfken duygularından ağır basıyordu. Her ne kadar Jungkook ile konuşmasanda BTS üyeleriyle arkadaşlığını bozmamıştın.
Bu akşam Taehyung un doğum günü partisi vardı ve sende Jimin ile gidecektin. Jimin iyi bir çocuktu. Eğer hayatında Jungkook olmasaydı belki Jiminle aranızda olabilirdi. Ama aranızda yaş farkı vardı Jungkook un "hyung" dediği birisiyle nasıl birlikte olabilirdin ki?
Dizlerinin biraz üstünde olan, beyaz renkte ve hafif göğüs dekoltesi olan güzel bir elbise giydin. Ayakkabı olarakta siyah ve hafif topuklu ayakkabılarını giydin.
Saat 19.56 olmuştu. Jimin evinin önüne geldi. Sende yavaş bir şekilde yanına gittin. Jimin nazik bir şekilde kapını açtı. Sende hafif tebessüm ederek arabaya bindin. Ardından Jimin kapıyı kapatarak sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı çalıştırdı. Sen başını cama yasaklayarak dışarıyı seyrediyordun. Araba durduğunda güzel bir mekana gelmiştiniz ama fazla büyük değildi. Yavaşça arabadan indin. Mekanın kapısında durdunuz Jimin koluna sana uzattı sende tebessüm ederek Jiminin sana uzattığı koluna girdin ve havalı bir şekilde içeri girdiniz.
Gözlerin Jungkook u ararken üyelerin yanına varmıştınız. Ve Jungkook oradaydı. Üyelerli selamlarkan sıra Kook a geldi soğuk bir şekilde "Merhaba" dedin yüzünde hiç bir gülümseme yoktu ama o sana gülümseyerek ve samimi bir şekilde "Hoşgeldin" dedi. Onu takmadan Taehyung un yanına giderek hediyesini verdin.
Parti bitmişti ve sende eve Jungkook ile gidecektin. Ama kendi isteğinle değil Jungkook ısrar ettiği için onunla gidiyordun. Yolda fazla konuşmamıştınız. Tam eve girerken seni tuttu ve dudaklarına yapıştı. Ve daha sonra "Seni seviyorum. Affet beni. Sana yemin ederim ki o kızla birlikte olmadım." dedi. Sen kararsızdın.
Aradan birkaç gün geçti. Kook ile arkadaşça konuşuyordunuz. Br gün seni bir restoranta çağırdı sende gittin. Yemek yediniz sohbet falan ettiniz. Birden kook ayağa kalktı ve önünde diz çöktü daha sonra sana "Benimle tekrar ömrünü birleştirirmisin. Çocuklarımın annesi evimin kadını ve benimde hayatımın anlamı olurmusun? Benimle evlenirmisin meleğim?" dedi. Kararsızdın ama ona güveniyordun. Birden "EVET" dedin. Ve dudaklarınız birleşti gerçekten birbirinizi fazla özlemiştiniz.
Bitti! Bu sefer ellerim ağrımadı 325 kelime yaptım. Ben yazdım sizde beğen.
Neyse karneleriniz nasıldı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et!
Fanfic"Her ne olursa olsun hayallerinin peşinden koş." Bu kitabı Jimin in kaslarının bana verdiği yetkiye dayanarak yazıyorum. İyi okumalar?