TANITIM

30 4 10
                                    

Evde küçük bir kız çocuğunun kahkahaları ve ardından koşan annesi...
İşte her şey o kahkahaların acı çığlıklara dönüşmesiydi. Küçük Esma daha ne olduğunu anlayamamıştı bile içeri iri kıyım siyah kıyafetli adamlar girmişti. Annesi küçük esmaya dönüp kaç diye bağırdı ama küçük Esma yerinden kımıldayamadı. Kimdi bu amcalar neden annesini tutuyorlardı. Annesi neden ağlıyordu. Niye bu kocaman adam kendisine doğru yürüyordu. Niye bu kocaman adam kendisine doğru yürüyordu. Ayakları yerden kesildi aniden o adam kucağına almıştı esmayı ve ona gülümsüyordu. Esma masumane bir tavırla Abi neden annemi tutuyor bu abiler? Diye bir soru yöneltti. Adam yüzündeki sinsi gülümseme ile sadece bir oyun dedi küçük kıza. Esma dudaklarını büzüp ama annem ağlıyor bu nasıl bir oyun böyle bıraksınlar annemi dedi.Adam bu küçük velede cevap vermedi ve kapıya doğru adımlar atmaya başladı. Esmanın küçücük yüreğinde kocaman bir sıkıntı canlandı o an ve ağlamaya başladı. Esma kucağında olduğu adamla birlikte annesinin yanından geçti. Annesinin çığlıkları tüm evde hatta belki tüm semtte yankılanıyordu. Esmanın Melek yüzlü annesi ani bir hareketle onu tutan adamlardan kurtuldu ve kollarını ona doğru uzatıp ağlayan kızına doğru atıldı. Tam kızının minik ellerini avuçlamıştıki saçında hissettiği sızı ile geriye doğru bir kaç adım atmak zorunda kaldı. Adamlar melek hanımı kollarından tutup diz çöktürdüler melek hanım silahın soğuk namlusunu kafasında hissetti artık kurtulamayacağını biliyordu ve bağıra bağıra kızının en sevdiği şarkıyı söylemeye başladı bir küçücük esmacık varmış annesiyle koşar oynarmış annesi onu çok çok sever... Ve duyulan tek el silah sesi...
İşte ölüm bu kadar yakın bu kadar ani ve bu kadar basitti Esma en son annesinin kanlar içinde yere yığılan bedenini gördü havada annesine uzanan elleri kucağındaki adamın omuzlarına düştü ve gözyaşları ve hıçkırıkları aniden kesildi. Melek hanım artık gerçekten melek olmuştu. Esmanın hikayesiydi bu. Her anı acılarla dolu olan kırgın yorgun yürekli esmanın hikayesi...
     Selamın aleyküm bu yazıyı muhtemelen okumiyacaksınız. Bende okumam okumuyorum zaten😅 neyse Ee hikayeyi beyendiniz mi gerçi tanıtım ama olsundu. Bu hikaye için bana baya ama baya bi yardımı dokunan iskenderim Esene ve pikacu Rabiaya teşekkürlerimi sunar ve giderim. Kız seni de unutmam eğer okuduysan çok saol. Eğer kitabı beyenirseniz kanalıma abone olmayı ve beyenmeyi unutmayın tişikirlir jjdjdjxxj haydi Eyvallah.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EFULİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin