Jack kocsijával mentünk ⬇⬇⬇⬇
Hát igen nem egy szegény családból származik. Mondjuk én sem. Nah ,de mindegy most éppen a kocsiba ülünk és beszélgetünk a holnapi táboról. Hogy mit pakolunk be bár ahogy ismerem én fogok bepakolni mind kettönknek.
-Tudod mit majd én bepakolok-mosolyogtam rá
-Köszi szívem -puszilta meg a kezemet az amelyekkel össze van kulcsolva⬇⬇⬇⬇⬇⬇
Majd még beszélgettünk. Majd megérkeztünk. A srácok már vártak minket. Jack kiszállt. Én is kiszálltam és odajött hozzám és átölelte a nyakamat, és halántékon puszilt. Majd mikor oda értünk a srácok hozz velük lepacsizott de engem még mindig nem engedett el.
-Mit eszünk, én fizetek-Szólalt meg mellettem Jack, mikor már leültünk
- A szokásost- mondtuk majdnem egyszerre. De mire kimondtuk már hozták is. Evés közben elkezdetek beszélgetni, engem annyira nem kötött le. De miközben beszélgettek, Jack néha kaptam vagy egy csókot vagy a szájra, arcra, halántékra, vállra vagy nyakra puszit.
-Rebecca-szólt Jack, én csak kíváncsian rá néztem- Mehetünk?-csak bólintottam. Majd elköszöntünk, és Jack-hez mentünk miután bepakoltam indultunk haza. Én is bebakoltam. Majd elvégeztük az esti teendőinkkel (fogmosás, smink lemosás, fürdés együtt). De vissza és mentünk aludni.
Reggel.
Jack még javában aludt én addig elkészültem. Amit felvettem⬇⬇⬇
Nah mikor elkészültem, nagy nehezen sikerült felkeltenem Jacket. Ő is elkészült. Majd mentünk a sulihoz gyalog mivel együnk sem akarta ott hagyni a kocsit. De mikor oda értünk felszálltunk a buszra, én Jack mellé ültem, az osztályfőnökünk lét számlálást tartott. Szerencsére mindenki itt volt. Nyolc órás út lesz.
Sajnálom hogy ilyen későn hoztam a részt és hogy rövid.
YOU ARE READING
My Bad boy
RomanceSziasztok Rebeca vagyok a suli rosszfiújának a barátnője ami vicces mert velem normális, de tud bunkó is lenni Semmi köze nincs a valósághoz csak ha esetleg ha az én életembe jutott valami jó ötletem