Ma kedd van, már Fizikánk volt, de most már földrajzunk van. Ippen Jack felel. Csak ezzel egy baj van. Jack és Mr.Miller nincsenek jóbba. Ugyanis is Jack hát hogy is mondjam, na jó egyszerűen ki mondom, Jack lefeküdt a lányával és ezt nem nézte jó szemmel. De Jack kapott egy hármast. Hála nekem mert, én szoktam nyaggatni hogy tanuljon. Mikor leült mellém mivel én ülök belül. Ezért oda hajolt és kaptam egy szájra puszit. De persze ez a tanárnak nem tetszet.
-Mr.Parker, kérem ne most cseréljenek DNS tesztet.
-Jaj, tanár úr a maga óráján, a legjobb csókolózni.- mondta, majd megint megcsókolt. De most nem csak egy szájra puszi volt, mikor már elfogyott a levegőnk megszólalt - tényleg jó.-vigyorgót.
-Jack, engem bezzeg meg se csókolsz-szólalt meg Eric duzzogva. Mikor Jack meg akkart szólalni, akkor kicsengettek.
-Rendben, további szép napott, és ha kérhetem Mr.Parker- itt Jack a tanára nézett-ne zavarja Mss.White-ot a munkába-mondta Mr.Miller
-Tanárúr ha zavarnám higgye el hogy nem mellettem ülne-vigyorgott Jack, és rám kacsintott. Én, persze mint, mindig most is elpirultam. Mr.Miller még mondani akart még valamit, de inkább hagyta, és inkább el köszönt.
Mi mikor kimentünk a teremből, egy csaj jött oda hozzánk. De mikor fel ismertem egyből megöleltem.
-Hé, húgi engem meg se ölesz ?- kérdezte a húgától Eric
-Nem, mert most még Jack jönn, ha Beka nem bánja-itt rám nézet.
-Csak nyugottan-mosolyodtam el. Reni mondatán.
Sziasztok tudom rövid, de ez is csak úgy jött hogy az egyik osztály társam felett, és így eszembe jutott.
De nem ígérem de ha szeretnétek akkor holnap is megpróbálok rakni ki részt
Jah és ha szeretnétek tudni hogy én hogy képzelem el őket akkor szóljatok képett nem hozzok de ami olyan meg tudhatók róluk.
YOU ARE READING
My Bad boy
RomanceSziasztok Rebeca vagyok a suli rosszfiújának a barátnője ami vicces mert velem normális, de tud bunkó is lenni Semmi köze nincs a valósághoz csak ha esetleg ha az én életembe jutott valami jó ötletem