$$$8$$$

7.6K 242 14
                                    

-Elmondod mi a baj ?-kérdeztem Jacket, ő csak bólintott majd könnyes szemmel elkezdte mesélni.:

-Anyuék elválnak és ez azzal jár hogy elköltöznek és nekem kell eldöntenem kivel akkarok lakni. De ebbe az a legrosszabb hogy mindenképp elköltözök és más suliba fogok járni- mikor felfogtam hogy mit mondott elkezdek hullani a könnyeim és jó szorosan megöleltem mintha most fogom utoljára megölelni.-De lehet hogy a szüleim megengedik hogy a mostani házba lakjunk hiszmár 18 elmúltam, és mondták hogy ők állnának mindent.-mondta boldogabban.

-De ez nagyon jó hír-motyogtam a mellkásába.

-Igen de kifog főzni ugyanis ha elfelejtenéd én még egy nyomorult piritost sem tudok megcsinálni.-motyogta a hajamba

-Majd akkor segítek-váltam el tőle -ezért vagyok vagyunk egymásnak hogy segítsünk egymásnak-adtam egy puszit az arcára. Ő meg csúnyán nézett rám.

-Szívem eltévesztetted az számadt-mikor ezt kimondta már meg is csókoltam-Nah látod tudsz te ha akkarsz. Szeretlek-puszilt szájon. Mikor végeztünk valaki kopogott, és bejött Eric.

-Mizujs Tesó-pacsizott le Jackel én felálltam mivel nem árt neki ha beszélgetnek. Mikor már teljesen felálltam akkor Jack elkapta a kezem és oda huzzot és gyorsan megcsókolt én megkimentem sétálni de előtte szóltam az ofönek hogy elmentem, az erdőbe és simán eltévedtem már sötét volt és a telefonomat ott hagytam a házikóba. De hallom a nevem. Ez Jack.

-JACK.-kiáltom elmagam majd elkezdek a hang felé futni mikor megláttam Ericet mutattam hogy maradjon csendbe hogy megtudjam ijezteni ő csendben bólintott majd elkezde kiabál a nevem. Mintha keresne, én oda szalattam Jack mögé és hátulról megöleltem. Ő egy pillanat alatt megfordult és megölelt én bele bújtam mert már fásztam. Ugyanis nem hozztam a szürke kardigánommat így csak egy cropp top volt rajtam. Jack ezt észre vette és levette magáról a feketebőr dzekinét és rám terítette rajdta még volt egy hosszú ujjú póló. De amint rám terítette újra megölelt.

-Soha többé nem hagyhatod el a házat nélkülem-puszilta össze vissza az arcomat. Az ofő mikor meglátott csak rám nézett és bolintott.-mennyünk vissza mert a végén megfázol.-én csak bólintottam.

Remélem tetszett a kommentet írni ne feledjétek el

My Bad boyWhere stories live. Discover now