Március van
Igen tudom nagyon rég nem voltam de ott voltam, a suli és Jack akivel nagyon össze vesztünk. Két napja, mivel most vasárnap van, ezért pénteken, suliba. Úgyanis, Jack nem nagyon szerete az apukája csaját, és mikor elakkartunk menni vacsizni, vagy legalábbis terveztük. Akkor én mondtam hogy hivjuk meg apukája csaját. Ezt ő nem akkarta. Mert úgye most az anyukájával él majd szünet be lesz a költözés. Nah de vissza terve a lényegre, Jack nem akarta hogy jöjjön Erica (apja barátnője), ezért össze vesztünk. Igen ám, de ma rendeztek egy suli bulit ahová kötelező menni, és úgy volt, hogy együtt megyünk de végül nem. Nah, de megyek is készülődni.
Ruha:
Haj:
Smink:
Cipő:
De mivel kocsival megyek ezért viszek magammal egy sport cipőt
Kocsi:
A kocsiról csak annyit hogy, ez a kedvencem.
Most indulók, már kezd sötét lenni, de még fent van a nap. Mikor meg érkeztem akkor, láttam hogy Jack már itt van, ugyanis a éjfekete, audi A8 -sa a ház előtt áll. Vajon mit csinálhat ? Vajon gondolt rám ? Vajon ki akar békülni ? Vajon hányadán állunk ? Ezekkel a gondolatokkal mente be. Mikor be értem a legtöbb ember köszönet, aki még nem volt részeg. Megyek köszönők a házi gazdának. Mikor köszöntem, elkezdtem táncolni. Egyszer, csak egy test simult a hátam hoz , és egy kéz a derekamon. Elsőnek, elakartam húzódni, de mikor megéreztem ki az. Csak tovább táncoltam.-Sajnálom hogy kiabáltam-bújt a nyakamba, akkor éreztem hogy már ivott -megtudsz nekem bocsájtani.-kérdezte mi közbe a nyakamat puszilgatta.
-Én is tartozok egy bocsánattal, mert nem jöttem rá, hogy ezzel anyukádat szeretnéd védeni.-mondtam mi közbe megfordultam, és megcsókoltam. Ő meg bele mosolygott.
-Szeretlek-súgta mi közbe apró puszikat adott a számra.
-Én is szertelek- súgtam
Tudom rövid. Ezért ne haragudjatok.
Tudom sok embernek nem teszik és ezt tiszteletben tartom, és köszönöm azoknak akik megvédtek, nagyon jól esett.
Nem igérem hogy holnap is lesz rész, mert holnapra egész napos alvást terveztem, de ki tudja mi lesz abból még.
Nagyon sok puszi, és imádlak tieteket ❤😘😘😘❤❤
-
YOU ARE READING
My Bad boy
RomanceSziasztok Rebeca vagyok a suli rosszfiújának a barátnője ami vicces mert velem normális, de tud bunkó is lenni Semmi köze nincs a valósághoz csak ha esetleg ha az én életembe jutott valami jó ötletem