First message📩

1.7K 94 7
                                    

Σαββατο σημερα κια ευτυχως δεν χρειαζεται να ξυπνησω νωρις για να παω στο κολαστηριο aka σχολειο μου και να δω τους μαλακες του κοσμου να εχουν κανει μαζωξη α και τις τσουλιτσες μην ξεχνιωμαστε. Πανε 2 λυκειου και νομιζουν οτι εχουν βραδινη εξοδο σε κλαμ. Τσ τσ τσ.

Καθως σκεφτομουν αυτα ακουω το κινητο μου. Λογικα θα ειναι μηνυμα. Ομως πρωτα θα παω να φαω πρωινο και μετα θα το δω. Παιδια το φαι πανω απο ολα ετσι.

Κατεβαινω στην κουζινα και συναντω τη μανα μου και τον πατερα μου να παιρνουν πρωινο. Η ωρα 11.

Καλημερα μικρη.

Καλημερα μπαμπα.

Καλημερα γλυκια μου.

Καλημερα μαμα.

Τι εχει για πρωινο?

Οτι βλεπεις στο τραπεζι.

Ωραια.. μιαμ... Εβαλα σενα ποτηρι χυμο πορτοκαλι και εφαγα δυο κρουασανακι σοκολατας και μια φετα ψωμι με μερεντα.
Αυτο θα πει πρωινο.

Ανεβαινω στο δωματειο και πεφτω με φορα στην κρεβαταρα μου, που ηταν ακομα ξεστρωτη.

Παιρνω το κινητο στα χερια μου και βλεπω μηνυμα απο αγνωστο. Γουατ?

Αγνωστος- Χευ💕

Εγω- Εμ γεια?

Α- Τι κνς?:)

Ε- Εμ καλα. Σε ξερω?

Α- Εσυ οχι εγω ομως ναι κουκλα😉

Τι στο ????

Τι ειπε μολις τωρα οτι με ξερει? Λες να ειναι κανενας μαλακας απο το κολαστηριο aka σχολειο( απο δω και περα θα το λεω κολαστηριο οποτε μην το ξεχασετε💪😂)? Αλλα μπα δεν νμζω. Δεν υπαρχρι ατομο που θα καθοταν να μιλαει μαζι μου με αγνωστο αριθμο.

Α- Τι εγινε μικρη μας εφαγε η γατα τη γλωσσα?

Ιι τι θρασος. Καλα τι λεει? Μικρη? Τωρα θα δει.

Ε- Μικρη να πεις την.

Α- Ωπ βγαζουμε και γλωσσα? Και να πω ποια?

Σιγα μην του πω κιολλας και οτι στοιχημα το κανει επιτηδες για να του πω. Αλλα οχι δεν σφαξανε!

Ε- Αχχ ξεχασα εισαι το χαζος και λογικα μικρος γιαυτο κι δεν ξες που αναφερομαι σορρι.

Εστειλα και εκλεισα το τηλεφωνο. Ε οχι και να ασχοληθουμε και μενα ακυρο αγνωστο αποβρασμα του πλανητη.

Γλινκ.

Ωχ λες να ναι αυτος? Ανοιγω την οθονη και βλεπω το μηνυμα.

Α- Ο ελα Αριαδνη, υποσχομαι να μην σε ξαναπω μικρη αν μου διξεις ποσο μεγαλη εισαι;)

Μαλακα τι σκατα? Ποιος ειναι??

********************************
ΧΕΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣΣΣΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?? ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΣΤΟΡΥΥ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΚΕΓΑΤΕ ΣΕ ΦΙΛΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΟΡΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ😂😊😊😊😍😍😍😍😍👄👄❤❤❤❤💘💝😏😏😏😏

My chatty club' boyWhere stories live. Discover now