Θελω 40 επειδ μαγαπατε κατα βαθος μα βαθος μα πολυ βαθος😭😭💞.
Ειπε η φωνη απ το υπερπεραννν. Αχ μου χαιδεψε το μαγουλο.... ΟΜΙΤΖΙ ΚΟΥ ΦΙΛΗΣΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ...?! ΠΙΟ ΑΝΩΜΑΛΟ ΣΑΡΚΙΚΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ?
Ανοιγω τα ματια μου και ωπ καλως το Σωτηρακη.. Επ τι μου γινεσαι ολα καλα?
Οπα γιατι:
1. ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΣΩΤΗΡΗ
2. ΝΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ
3. ΝΑ ΜΕ ΦΙΛΑΕΙ
4. ΑΠΑΙΤΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ...
Μικρη ολα καλα?
Ε ποιος? ΑΥΤΟΣ.ΜΑΛΑΚΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΠΑΙΖΕΙΣ. ΟΚΕΥ ΣΟΡΡΥ.
Εμ... Υποθετω ναι.
Ωραια σηκω και παμε να φαμε.
Σηκωθηκε γρηγορα κατευθυνομενος προς την κουζινα?
Βςζω τα παπουτσια μου, παιρνω την τσαντα μου ο κινητο και μπλα μπλα μεχρι που φτανω στην εξωπορτα.
Που πας;
Εμ σπιτι? Ευχαριστω για την σχετικα καλη διαμονη.
Και τι ρε Αριαδνη? Θα φαω ολες τις κρεπες με σοκολατα και τριμμενο μπισκοτο μονος μου?
ΟΜΙΤΖΙ ΤΙ ΕΙΠΕ?! Γυρναω και τον κοιταω με το φαγητο που με περιμενε ετοιμο στο τραπεζι. Πεταω την τσαντα στον καναπε, παραταω τα παπουτσια διπλα στην πορτα και παω με κυριλε βημα στο τραπεζι...
Αχ καλε τη γουρουνα που ειμαι. Τσ τσ τσ. Να μωρε ξερεις.. Αλιθωριζω λιγο. Μπερδεψα το τραπεζι με την πορτα. Ξυλινα κια τα δυο τι να πεις?
Ξεστομισα και εκατσα στην καρεκλα και ξεκινησα να φαω με αυτον να εχει κατουρηθει στα γελια. Σιγα το αστειο!
Το ξερα οτι αυτο θα ελεγες. Εξαλλου αυτο ελεγες και οταν..
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Χευυυυ
Τι κνατε? Ελπιζω καλα
Βρμαι πολυ
Πως σας φανηκε?😎😎
Μπαιιι
KAMU SEDANG MEMBACA
My chatty club' boy
Fiksi RemajaΑγνωστος- Χευ? Εγω- Εμ γεια? Α- Τι κνς?:) Ε- Εμ καλα. Σε ξερω? Α- Ισως... εγω ομως σιγουρα ναι κουκλα? Τι στο ???? #76 in ΕΦΗΒΙΚΗ-ΦΑΝΤΑΣΙΑ 27/09 Highest rank...#1 στις ΜΗ-ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ 20/9/17