Dirty?night.📩

770 50 73
                                    

Ειπε οτι μαγαπει τωρα. Γουτουφου? Τι σκατα πεταξε μολις τωρα.

Μικρη ολα καλα?

Εγω τον κοιτουσα με αγελαδισιο και συναμα εκπληκτο βλεμμα γιατι προσπαθουσα να συνειδητοποιησω τι στον πεοντα μολις ειπε. Μα ρε ανθρωπε δεν τα λεμε αυτα ετσι. Καποιοι εχουν και καρδια ας πουμε. Εγω π.χ. εχω μαλακια στον εγκεφαλο.

Ε Αριαδνη!! Λεω ολα καλα?

Ναι φιλα με.

Αφου ξυπνησα απο το πολυποθητο σοκ μου το οποιο ευτυχως ξεπερασα αμεσα του πεταξα ενα ναι φιλα με και τον αρπαξα απο τον γιακα τη μπλουζας. Ο καθενας με τις αγαλιες του.

Νομιζω πως η θερμοκρασια του δωματειου αρχιζε να αυξανεται για καποιο λογο, ενω γκοντ το παραθυρο ηταν ανοιχτο, φυσσουσε και ειχε 17 βαθμους. Δηλαδη ενταξει ψοφαω...

Εβγαλε με φορα τη μπλουζα του και μουυ εμφανισε μια σειρα απο σεξυ κοιλιακους. Νταξει κοριτσια αλλο πραγμα. Καλοσχηματισμενοι και εντονοι και ομιτζι τρεχουν σαλακια.

Αφηνει ενα γελακι και αφου καταλαβα σαν εξυπνη που ειμαι πως με ειδε που τον καρφωνα τοση ωρα με τα ματια μου, ορμαει στο λαιμο μου. Ωωω εδω αρχιζουν τα ωραια.

Αφηνει ρουφιχτα φιλια και αυτο με ισοπεδωνει...

Μαζεψα λιγο τα σαλακια και αυτη τη φορα ορμησα εγω καταπανω στα χειλη του. Μεγαλα και ζουμερα. Αρχιζα να χαιδευω τους κοιλιακους τους που θαυμαζα.

Κατεβαζει σιγα σιγα τα χερια του σπο τη μεση μου και πουφ χουφτωνουν τον κωλαρακο μου που να πω την αληθεια δεν με χαλαει καθολου.

Παει να βγαλει την μπλουζα μου και εκεινη την γρα σταματω να τον φιλαω. Ανοιγει τα ματια του και με κοιταει επιμονα. Του νευω θετικα και την βγαζει. Τι να πω ντρεπομαι λιγο να πω την αληθεια οσο και να μην με ενδιαφερει εντελως η γνωμη των αλλων. Τωρα βρισκομαι μπροστα του με το σουτιεν και μου φαινεται καπως. Και να πω οτι εχω και ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ. Εμ οχι. Ουτε κλαν δηλαδη. Αλλα δεν εδειξε να τον πειραζει αυτο...

Αρχισε να κατεβαινει πιο κατω απο το λαιμο μου και να με φιλαει στο σημειο λιγο πιο πανω απο το σουτιεν...

Να δω ποσο θα αντεξω η κακομοιρα...

Μετα συνεχιζει στην κοιλια μου και το κανει τοσο επιδεξια.

Προχωραει λιγο πιο κατω και κοιταει. Δεν ειναι εκανε κατι που δεν πηγε να ξανακανει τοτε.

Και τοτε. Παλι μου ρθε η βραδυα που τον ειχα δει και χωρις καν να τον νγψρισω επηρεασμενη απο το αλκοολ δεν ηξερα τι ηθελα. Αλλα σταματησε αυτος αντι για μενα τοτε...

Τωρα ομως με κοιταει εντονα. Περιμενει να παρει αδεια. Αλλα οχι. Δεν ειμαι ετοιμη...

Αρχιζω και μαζευομαι και καθομαι οκλαδον. Σηκωνεται και ερχεται και με βαζει στην αγκαλια του. Φοραει και γραια κολωνια γαμωτι. Γνωστη μυρωδια...?

Συγγνωμη.

Μου λεει και με φιλαει στο κουτελο.

Μα δεν εκανες κατι. Και στην τελικη δεν ειμαι εγω για σενα. Βρες καποια της ηλικιας σου που να ναι αρκετα ωριμη ωστε να σε ικανοποιει.

Δεν με ενδιαφερει. Δεν θελω αλλη. Μια θελω και αυτη η μια εισαι εσυ μικρη.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Χευυυ τι κανετε??

Ελπιζω καλα.

Εγω βαριεμαι τις περισσοτερες φορες,δηλαδη παντα:(. Ποια αλλη?

Ειμαι η μονη που παρολου που θελω να διαβασω δεν βοηθα το μυαλο κια το σωμα μου?😂

Χμμ θελω εντυπωσεις για το σημερινο κεφαλαιο.😍😍

Θελω 33 σχολια😎😎

Μπαιι😍😎

My chatty club' boyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt