You📩

751 53 41
                                    

Ε- Ηταν... Ησουν εσυ?!!!!!!

Ε- Ω ναι δεν χαιρεσαι που επιτρλους γνωριστηκαμε απο την αρχη? Μια καλη αρχη δεν ηθελες?
Ε αυτο εκανα μια καλη αρχη μαζι σου χθες στο κλαμπ. Ειχαμε μια κανονικη συζητηση και οχι κατευθειαν στις τουαλετες για σεξ.
Μου εθπες πραγματα για σενα αν και τα ηξερα ηδη... Σου πα πραγματα για μενα που σιγουρα ειχες ξεχασει. Σου μικησα για μια κοπελα που με ειχε αγγιξει πραγματικα και περνουσαμε αξεχαστες στιγμες μαζι. Ακου και αν ηταν στα κατω της εβρισκα τροπο και την εκανα να χαμογελαει. Παντα εβρισκα τροπο. Μεχρι που τελικα καταλαβε τα αισθηματα της για μενα και ειμασταν μαζι. Την περιμενα καιρο να μου πει αυτο το σε θελω και γω Σωτηρη. Γιατι εγω ημουν σιγουρος για τα αισθηματα μου προς αυτην. Εσυ με κοιτουσες με βλεμμα κατανοησης, ειδικα οταν σου πα οτι χαθηκα με αυτην την κοπελα και δεν την ξαναειδα. Τουλαχιστον οταν την ειδα φεν ητςν ετσι οπως ηταν. Εχει αλλαξει. Δεν με θυμαται καν. Ενα δακρυ κυλησε απο το μαγουλο σου εκεινη την στιγμη. Ξες φταιει που αυτη η κοπελα που σου ελεγα χθες εισαι εσυ Αριαδνη και μονο εσυ....

Διαβάστηκε.




●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Χευυυυ τι κανετε?? Ελπιζω καλααα. Τσαπτερ ρεντυ...

Θελω 30 σχολια τωρα..😈😢😢❤

🌟 και 💬 αν σςς αρεσε για να συνεχιζω να ανεβαζω.

Ειμαι τοσο χαπι που ειμαστε #2 θεση. Ευχαριστω για την υποστηριξη...🌹🌹

My chatty club' boyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt