Θελω 55 σχολια επειδη ειμαι κακια και ζητω υποστηριξη απο ολα τα κοριτσια κια οχι μονο απο 2-3 τα οποια τα αγαπω πολυ😈💘.
Στο παρκο...
Πφφφ ρε γαμωτι,γιατι παντα αυτη η γυναικα να εχει δικιο. Παρε ζακετα θα κρυωσεις ειπε. Και τελικα η κακουργα η μανα μου ειχε δικιο. Εχει λιγο ψυχρα αλλα νταξει που θα παει θα ζεσταθω λιγο με το περπατημα που θα ριξω. Βλεπετε το παρκο απεχει 15 λεπτα απ το σπιτι μου.
Καθως πλησιαζω στο αγαπητο παρκο διακρινω μια φιγουρα. Να μωρε τι φιγουρα που γνωρισα στο κλαμπ. Τον Σωτηρακι...Βρε βρε...
Μπορω να διακρινω τι φοραει απο το λιγοστο φως που υπαρχει. Ενα δερματινο μπουφαν και ενα μαυρο τζιν παντελονι. Μονο αυτα μπορω να δω γτ ειναι γυρισμενος. Κριμα. Α βασικα μπορω να δω και νομιζω θελω και πρεπει να πιασω το ωραιο κωλαρακι του...Πλησιαζω κιαλλο και αυτη η φιγουρα γυρναει,λογικα θα αντιληφθηκε την παρουσια μου και με κοιταει. Εγω αφαιρω απευθειας το πονηρο χαλογελο που ειχα σχηματισει καταλαθος εννοειται.
Εχει και ενα χαμογελο... Μα καλα πως δεν το προσεξα τοτε στο κλαμπ. Μαλλον θα φταιγε που θα μουν πιτα. Ναιπ σιγουρα αυτο.
Επειτα κολλησα στα ματια του. Σκουρο μπλε χρωμα.Εκλεισα για λιγο τα ματια μου και ξεφυσιξα με μια δωση ανακουφισης να με κατακλυει. Τα ξερα αυτα τα ματια. Οχι πριν 2 μερες στο κλαμπ...Πολυ πιο παλια...
Ενιωσα την ανασα του στα χειλη μου. Πρεπει να ηταν ακριβως μπροστα μου απεχοντας μονο ενα χιλιοστο. Δεν εκανα τον κοπο να ανοιξω τα βλεφαρα μου. Οι κινησεις μας μηχανικες. Εβαλε τα στιβαρα χερια του στη μεση μου και με τραβηξε πανω του. Υστερα ψιθυρισε το ονομα μου και ενωσε τα χειλη μας...
Το φιλι του... Καλυτερο απο ολα...Το περιεργο ειναι οτι μου φανηκε γνωριμο. Τοσο απαλο στην αρχη και μετα βιαιο και κτητικο. Ηταν σα να ηθελε να μου δειξει ποσο του ελειψε να με φιλαει. Μα καλα ποτε με ειχε ξαναφιλησει?
Ωπ ωπ ωπ παει ο ποπουδακος μου. Του ξανανεβαζω τα χερια στη μεση και απο εκεινη τη στιγμη και μετα δεν με ξαναχουφτωσε.
Αρχισα να χαιδευω τους κοιλιακους του μεσα απο την μπλουζα και αυτος απομακρυνθηκε. Χα😈😈. Τον παγωσα τον βλακα.Με τραβηξε απο το χερι και με εβαλε πανω στην μηχανη του. Ναι παιδια ειχε και μηχανη. Ενα εχω να πω. Τρελαινομαι για μηχανες...
Αρχισε να οδηγει προς αγνωστη κατευθηνση για μενα. Αλλα δεν με ενδιεφερε πολυ. Ειχα να νιωσω ετσι πολυ καιρο τωρα. Ενιωθα μεσα μου πως τον εχω ξαναγγιξει και πως τον εχω ξαναφιλησει. Αλλα πότε? Και γιατι δεν το θυμαμαι? Αυτα τα ερωτηματα ολη την ωρα περιτρυγιζαν στο μυαλο μου.
Φτασαμε.
Μου πε και κατεβηκαμε απο την μηχανη. Ειμασταν μπροστα απο μια πολυκατοικια,λογικα εδω θα εμενε. Προχωρησε μπροστα και ξεκλιδωσε την εξοπορτα. Μπηκαμε μεσα στο ανσασερ. Απο οτι ειδα θα ανεβαιναμε στο 4ο οροφο. Επειδη εβλεπα να ξημερωνα εδω. Εστειλα μηνυμα στη μανα μου πως θα κοιμηθω στη μαριλενα και εστειλα και στην κολλητη μου και της υποσχεθηκα πως θα παμε αυριο για καφε να της τα πω ολα.
Μεχρι να ανεβουμε στον οροφο που βρισκοταν το διαμερισμα του, με ετρωγε με τα ματια του. Γαμωτο.
Φτανουμε και ξεκλιδωνει την πορτα, την οποια αφου μπουμε μεσα στο σπιτι ξανακλιδωνει και με κολλαει πανω της...
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
ΧΕΥΥΥΥ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?
ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΛΑ.ΑΛΛΑΞΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΙΓΗ ΔΡΟΣΟΥΛΑ. ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ:)))
ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΤΟ ΣΚ?
ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΞΑΝΑ:(
ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ?😏😏
ΕΜΕΝΑ ΜΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ😎
ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΡΑΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ??
⭐ ΚΑΙ 💬💬 ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ😏
CZYTASZ
My chatty club' boy
Dla nastolatkówΑγνωστος- Χευ? Εγω- Εμ γεια? Α- Τι κνς?:) Ε- Εμ καλα. Σε ξερω? Α- Ισως... εγω ομως σιγουρα ναι κουκλα? Τι στο ???? #76 in ΕΦΗΒΙΚΗ-ΦΑΝΤΑΣΙΑ 27/09 Highest rank...#1 στις ΜΗ-ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ 20/9/17