Οταν επιτελους μετα απο ωρα σηκωθηκα, ανοιξα την πορτα και μπηκα μεσα. Εβγαλα τα παπουτσια μου και αρχισα να γδυνομαι καθως προχωρουσα με προορισμο το δωματιο μου. Μεχρι να φτασω, ημουν πλεον γυμνη. Αρπαξα μια πετσετα και χωθηκα στο μπανιο.
Ανοιξα το νερο και γεμισα την μπανιερα με ζεστο νερο. Εριξα μεσα λιγο απο το αφρολουτρο μου και βυθιστηκα μεσα. Ενιωσα αμεσως τους μυς μου να χαλαρωνουν και εκλεισα τα ματια μου καθως βουτουσα αργα το κεφαλι μου στο νερο.
Γιατι εφυγε; Με αφησε, ξανα. Παντα τα ιδια. "Δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι", "Σε αγαπω αλλα δεν γινεται", οι γνωστες δικαιολογιες του, σκεφτομουν.... Αλλα νευριαζει που με βλεπει με αλλους.
"Ποιος ειναι αυτος;" ειπα με βαρια φωνη προσποιουμενη εκεινον. "Εχω το δικαιωμα!" ειπα παλι με περιεργη εκφραση.
"Ακους εκει... Εχει και δικαιωμα ο κυριος" ψιθυρισα νευριασμενα. "Απο που κι ως που, καλε μου; Γκομενος μου εισαι μηπως;;"
Συνεχισα να μιλαω μονη μου σαν να ειχα τρελαθει μεχρι που ακουσα εναν απαλο χτυπο στην πορτα.
Βγηκα γρηγορα απο το νερο, σκουπιστηκα οπως-οπως και τυλιχτηκα με την πετσετα μου. Κατεβηκα με γρηγορα βηματα κατω πανω στην ωρα που το χτυπημα δυναμωσε. Ετρεξα ως την πορτα και κοιταξα απο το ματακι.
Ανοιξα την πορτα, πανω που ειχε σηκωσει το χερι του, ετοιμος για ενα ακομη χτυπημα.
"Γεια σου και σενα. Τι εγινε τετοια ωρα;"
"Βασικα, τον ειδα να φευγει. Θα ερχομουν νωριτερα αλλα σκεφτηκα πως χρειαζεσαι λιγο χρονο μονη σου. Μαλλον βιαστηκα να ερθω." ειπε καθως εδειχνε την πετσετα.
"Δεν πειραζει, Μανο. Περνα." ειπα καθως εκανα στην ακρη για να περασει.
"Ευχαριστω." ψελλισε και προχωρησε προς τον καναπε.
Εσπρωξα την πορτα, ομως κατι με εμποδισε. Κοιταξα κατω και αντικρυσα ενα αντρικο παπουτσι. Ή που θελουν να με ληστεψουν, ή να με βιασουν ετσι οπως ανοιγω τις πορτες με τις πετσετες. Σηκωσα το κεφαλι μου για να δω ποιος ειναι, και για αλλη μια φορα σημερα απλα εμεινα με το στομα ανοιχτο. Εσπρωξε την πορτα και μπηκε μεσα.
"Τι στο διαολο κανεις μεσα στο σπιτι μου;" τσιριξα, νιωθωντας πως καποιος βαρουσε τα μυνιγγια μου με καμια βαριοπουλα.
"ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ;! Και γιατι εισαι... εισαι, με μια πετσετα εισαι! Θεε μου, θα κανω φονικο αποψε."