Savaş bana bakarak hayat hanım bu konu hakkında düşünmem lazım size tekrar dönerim.Ben savaşa bakıp ama iyi düşün sonra işini haletmek için kullanma beni valla bu sefer kesin giderim ha yeter artık savaş bana bakıp sırıttı.Tamam git sen hadi işinin başına marş marş tamam diyip çıktım.Odama gidince ay ne kadar sakindi kızmadı demek bana olan duyguları vardı.Vardır ya son zamanlarda sakindi iyi davrandı.Ya oyunsa yok canım ne oyunu değildi dimi ya öyleyse valla zamanla görücez akşam olunca savaşın yanına gittim herzamanki gibi bilgisayarın başında yazmakla meşguldu.Savaşa baktım sonra oda bana o mavi gözleriyle bakarken kaçırdım.
Savaşın Ağzından;
Bu kız niye bana garip garip bakıyor yoksa benim onun başına yaptıklarımın aynısını mı ? Yapıcaktı yok lan götü yermi ya o benim ona yine öyle yapacağımı düşünüyorsa düşünüyormudur?
Sonra ona baktım ve hayat neden böyle baktığını biliyorum.Aynı şeyleri yine yapacağımdan korkuyorsun diyince oda bana şaşkınca bakıp sanki bu soruyu soracağımı bekliyordu.
Savaş bu soruyu sorunca dondum.Sanki içimi okudu sonra ona baktım yoo tamam aslında evet korkuyorum.Bana yine aynısını yapmandan ama yinede senden cevap bekliyorum.Artık bu oyuna son vermek istiyorum Savaş bana bakıp düşünücem dedim seni kandırıcam demedim o düşünceleri at kafandan ve zamana bırak diyince biraz olsa rahatlamıştım.Sonra şirketten çıkmıştık aşağıda arbaya binecekken bakımlı ve bir okadar güzel bir kadın geldi.Ve savaşa yaklaşıp sarıldı.Bende az kıskanmadım değil sonra savaşa aşkım dediğinde bir an dona kaldım.iç sesimden ne ne o aşkım mı dedi yok canım yanlış dedi herhalde gece başına bişey düşdü herhalde
Savaşın Ağzündan;
Ha siktir yine bu kurtulamadım şu sürtüketen birgün dayanamadım barda otururken yanıma geldi.Sırnaştı sonu yatakta altımda inlerken buldum.Şimdide nerden buldu beni bu kız hayatta sert sert bakıyor hiç iyi değil hemen bişey uydur savaş yoksa hayat mayat unut kız sana verdiği teklifide geri alır.
Savaşa bakıp kim bu lan bakışı attım kız bana bakıp savaş bu kız kim diyince savaş sen nerden çıktın kız dayanamadım geldim altında inlemeye demezmi benim o an beynim ereor veriyor utanmaza bak inlemeye gelmiş.Bu devirdekilerde edeb nerde kızın kolunu tutup ne diyoraun lan sen o adam benim kocam lan dedim gel ben seni inletiyim kaltak bak hatta dur bekle hızlıca şirketin karşısındaki serserileri çağırdım çocukalr bir gelir misiniz gencler gelince abla bir mevzumu var diyince evet dedim bakın şu kadın varya şu afetmi ha evet o kocama gelmiş inlet beni diyor sizce ne yapmalıyım onlar ne siz gelin bu kızı teker teker inletin benden size bedava zaten oruspu olduğu belli karakol marakol bişey olmaz diyince 10 kişiyle geldim.Buyrun gençler alın götürün kuytu köşede inletin diyince çocuklar kolundan tutup zorla çekiştirip götürdüler ne biraz azda olsa haddini bilmesi gerekir böyle oruspuların sonra savaş ne yaptın kızım sonra bişey mişey olursa ben sus konuşma korkutucaklar sadece birazda yapıp bırakıcaklar sende benimle konuşma inletilmeye gelmiş şimdi seni inletsinlerde dünyanın kaçbucak olduğunu öğren oruspu savaş bana bakıp gülmeye başladı.Sen bidaha benle konuşma hem bak onlarla git biraz daha inlet o oruspuyu azmış.Savaş dahada gülerken birden o kaşarın koşup arabaya koştuğunu gördüm.Anlaşılan baya korkutmuşlar eve gidene kadar hiç konuşmadım eve gelincede koşup odaya girdim üstümü başımı değiştirdim.Sonra savaşı gördüm koltukta oturmuş gülüyordu.Aşkım niye gülüyorsun altında inlemeye geldim diyip yastığı fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
RomanceBir kız ve tanımadığı bir çocukla ömrünü birleştirmeye adayan bu genç kız bu zorlu evliliğe dayanabilecekmi