Ve sonra savaşa bakıp savaş şimdi biz universiteye gidicez ya nezaman kayıt yapıcaz savaş bana bakıp ben o işi halleddim.Ama arabada söylediklerim tamamen geçerli okul bitene kadar hiçbir kızın sana dalaşmasını istemiyorum o yüzden universite bitene kadar yakın bir arkadaş gibiyiz yada sevgili okey ben tamam da bir dişi sineğin yaklaştığını görürsem deşerim.Seni savaş diyince ve unutmadan şu elayıda yanımıza alalım diplomasını alsın zaten onunda kaydını yaptım.İtiraz ederse saçından tutup götürür zorla götürürüm ve 1 hafta kaldı.Bu arda şimdilik dinlen 1 hafta ben savaşa bakıp ya sen savaş ben okullar açılınca bol bol dinlenicem.Diyip yanağımdan makas aldı sonra odanın kapısını açınca aslı yere düşünce aslıya bakıp ters ters kızım sen ne ayaksın lan savaşa dönüp alaycı bir şekilde bizi dinliyor.Diyip annen sana hiç mi?
Öğrettmedi.Kapılar dinlenmez diye sonra tekrar konuşup savaş bu konuyu annenle konuşcam aslı çok kaldı.Misafirlik süresi doldu sence savaşda aynen canım diyince sinirlice kalktı kendim giderim diyip merdivenlerden inip valiziyle villayı terk etti.Savaşa bakıp savaş universite güzelmi diye bir soru yönelttim savaş senin kadar güzel olmasada güzel en uygun bize göre bu universiteydi.Diyip sırıttı veeeeeeeee
1 Hafta Sonra🙋
Şuanda saat 10:15 geçiyor ve ben yataktan heycanımı alıp giyinme odasına gittmiş bulunmaktayım.Çok heycanlı olduğum için elim ayağım birbirine giriyor.Ve kıyafetlerime göz geçirdiğimde bana en iyi uyan bu ciciler diyip siyah yüksek bel bilek boy siyah pantolon ve üzerine göbek üstü açık bir tişört ve deri ceket ayağımada kinetix lerimide giydim ve şuanda saçlarımı düzleştirmekle meşgulüm ve gözlerimi ortaya çıkaran bir makyaj ve aynanın karşısına geçtim.Ve vay vay vay hayat çok potansiyel var kızım sende dedim kendi içsesimin bana iltifat ettiğini bilerekten ve savaşta giyinme odasından çıktı bir ıslık ötüresim yokta değil abi bu adam taş taş yanıma gelip ilk tepkisi şu oldu ne bu hal kız podyumdan fırlayan cinsden bende savaşa bakıp bana diyene bak playboy gibi giyinen çapkın diye sırıttınca ne kadar üstümü değiştirmemi istesede tek verdiğim cevap "NO" kelimesiydi.Sonra aşagı indik elanında benden kalır aşağısı yoktu nazar değmesin ikimize tamam tamam üçümüze sonra kahvaltı ettik tabi savaşın anneside iyi dersler kuzularım dedikten sonra dışarı çıktık tabi savaşın arbasına bindik yani arabanın hakkını yiyemem ama on numara beş yıldız dünyada eşi benzeri yok yani arabayı çalıştırdı ve şuan seyir halindeyiz universite villadan bir yarım saat uzaklıkta savaş bize bakıp bakın ikinizde bütün bölümlerde aynı dersi işleyeceksiniz ve birbirinize göz kulak olun bende bazen sizinle aynı derslere katılıcam ama arasıra ordaki kızlarla fazla samimi olmayın hepsi iki yüzlü benim bazı arkadaşlarım var onlarda aynı okulda kaynaşırsınız ve biraz yavşaklar aldırış etmeyin savaşa bakıp savaş tamam hocam başka birşey yoksa savaş moduna geri dönseniz iyi olmaz mı? Savaş bana bakıp hayat ciddiyim harfiyen uyucaksın dişi erkeklerle göriyim sizi özelliklede hayat seni bak universiteyi evde okutup diplomanı evde aldırırım iç sesim "yapar" dedi.Tamam simdi sana nasıl tabir edeyim savaş bilmem mesala aşkım olabilir bende savaşa bakıp düşünmem lazım ve yarım saatlik yolun ardından ve geldik güzel güzel universiteme arbadan inince tabi herkes bizi izliyor onlarda zengin bebe ama bizim kadar değil yani oğlum geleceğin veliahtlarıyız biz tabi öyle bön bön bakarlar sonra daha sonra yanımıza dört yakışıklı playboy geldi.Tabi savaşla çok samimilerdi ve hepsi bana bakarak hoşgeldin yenge diyince bunlar biliyorlarmı bakışı attım.Savaş bana bakıp heralde kızım bunlar kardeşten öte diyince sonra teker teker tanıştık 1.Adı Buray 2.Soner 3.Berk ata 4.Tolga sonra elaya dönüp vay vay vay ela hanım siz değilmiydiniz üniversitenin ü sünü bile bilmeyen kim fikrinizi değiştirdi.Ela onlara bakıp tabi canım istemiyorum haylağa abim sağolsun rahat bırakmıyor diyince hepsi sırıttı.Ve sonra savaş kolunu bana atıp yanağımı öpüp eladanda bir makas aldıktan sonra siz gidin kızlar sınıfınıza bizde çocuklarla burdayız diyince ben buraya bakıp buray savaşı bir kızla yakın görürsen hemen bana ispikliyorsun yoksa kötü olur diyince buray, tolga, berk ,soner ayıp ettin yenge lafımı olup sırıttılar bizde elayla sınıfları gezindik tabi bütün gözler bizde rahatta kıpırdayamıyoruz hele erkekler azımıza düşücek evliyim desem yine yavşarlar namıssızlar tabi ilk günden mat dersi tam bir fiyasko ve içeri giren hoca biraz tanıdık geldi.Dur la bizim yağmur değilmi çarpık bacaklar dudağın üstündeki küçük ben yeşil gözler tabi oda beni inceliyor birden yanına gidip yağmur kız senmisin oda bana bakıp lan hayat senmisin tabi herkes bizi izliyor ve bir hocanın azından lan kelimesi ćıktı sonuçta sonra dersi bırakıp oturduk ve herkese dönüp gencler şimdilik ders boş değip elayıda yanıma çağırıp tanıştıktan sonra yağmura dönüp vicdansız bu zamana kadar hangi cehennemdeydin bana bakıp kızım biliyorsun universitedeydim ankarada yeni menzun oldum.Bu universite tahin edildim ya sen diyince gördüğün gibi laf aramızda evlendim kocamla şuan universitedeyiz adı ne diyince Savaş Bergin ne diye çığırdında herkes bize baktı kızım savaş bergin universitenin sahibi diyince ben oha dedim ve elaya bakıp savaş buranın sahibimi diyince ela evet diye güldü.Sonra yağmur bana bakıp turnayı gözünden vurmuşsun kız mutluluklarınızın devamını dilerim dedi.Ve bana bakıp aşk olsun insan bir arkadaşını düğününe çağırır kızım darıldım ama he diyince ani oldu yağmurş ilk çağırıcağım ilk listedeki sendin ama işte benim koca biraz rahat durmadı.Diyince üçümüzde güldük ve demek matematik hocam sensin yağmur evet benim canım ömri billah yanındayım matematiği sevdirene kadar diyip güldü.Knkm seninle yakından ilgilenicem gözüm üzerinde he diyince yağmura bakıp sus kız beni tahtaya kaldırma yeter diyip dersin bitiminde yağmur telefon numarasını verip kızlar malum yeniyim ben bir öğretmenler odasına gidiyim nede olsa yeni hocanızım diyip kalktı ve yanağımı öpüp el salladı bende elaya bakıp deli bu kız dedim elada sevmişe benziyordu.Nede olsa benim gardaşım iphonem çaldı markası mühim değil marka yapmayalım ekranda savaşın fotoğrafı belirdi.Nerdesin sevgilim diyince bir an güldüm sınıftayım sevgilim diyip kıkırdadım hadi kantine gelin diyince elayla beraber kantine gittik kantin dediğime bakmayın bildiğiniz restaurant garsonları eksik mübarek daha sonra arkadan birisinin sarıldığını hissedince savaş olduğunu hissedip evde rahat bırakmıyorsun bari okulda rahat bırak be adam dedim savaşsa sırıtıp öyle bir şansın yok diyip güldü.Tabi bütün herkes aç köpek gibi bakması yokmu?Allahım savaş kendisi mesafeli duralım diyordu beni arzulaması buna engel oluyordu.Sonra savaşın diğer dörtlüsüde geldiğide (buray,tolga,berk,soner)berk yenge savaşa bir kız yavşadı anlatamam diyince savaş birtane geçirdi.Ben berk e bakıp eeee işte kız kapak olup gitti.Hepimiz gülmeye başladık işte savaş beni kollarının arasına alıp boş olan 7sandalyeli masaya geçtik sohbet koyulaştı.Savaşa yağmuru falan anlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
RomanceBir kız ve tanımadığı bir çocukla ömrünü birleştirmeye adayan bu genç kız bu zorlu evliliğe dayanabilecekmi