21.Bölüm

89 1 0
                                    

Bir akaryakıt istasyonunda arabayı durdurunca  savaş arabadan çıkar çıkmaz koşup içeri girdim ve hemen tuvalete doğru yürüdüm.Sonra boş bir tuvalet bulunca içeri girdim ve ihtiyacımı giderdim ve elimi yıkamaya gittim daha sonra tuvaletten çıkıp savaşların yanına gittim.Market raflarından birşeyler alıyorlardı bende onları görünce yanlarına gittim tabi biraz bende birşey alıp kasanın başına geçtik tabi kardeşim her kadın benim kocama yavşıyor yeter ya en sonunda çarşaf gidiricem o olucak en sonunda parayı verip çıkışa doğru ilerledik ve arabaya bindik tabi ben tıkınmakla meşgulüm savaşta yeni açtığım çikolataya bir ısırık attıktan sonra yaklaşıp elimdeki çikolatayı azına attı.Bende tabi sen öldün bakışları atıyorum sonra ela abi romantizinizi bozuyorum ama şu radyoyu açarmısınız dedi ela ve birde midesi bulandığı için camın üst açılan bölümünden başını çıkartıp şarkı söylemeye başladı bende eşlik ettim tabi savaş susun demekten başka birşey demedi tabi daha sonra bir araba yanımızda aynı seyir altında tabi ela kendinden geçmiş bir şekilde kafasını sallarken o arabanın camının yarısını açıp bir şişe fırlattı.Elanın kafasına tabi ela kafasını tutmaya başladı.Savaşda camı açıp kenara çek uyarıları yaptı tabi  arabayı kenara çekince savaş sinirlice kapıyı açıp çocuğun kolunu tutup çıkarttı ve yumruk atmaya başladı.Tabi çocuğun arkası dönük ayırmaya çalıştım ve kim tahmin edin amerikadaki abim uygar savaşa bağırıp savaş abim dur dur abim diye bağırmaya başladım tabi savaş durdu ve bana baktı.Ne abisi ben abilerini gördüm bunu daha önce görmedim savaşa bakıp savaş abim amerikadaydı o yüzden görmedin diyince savaş dahada diklenip o zaman elaya niye pet şişe attı tabi o an abime yardım edip kaldırdım.Abim konuşmaya başladı o zaman kardeşinde öyle mal mal hareketler yapmasın diyince ela abime bakıp sensin mal sanane hem benden istediğimi yaparım uygar zaten beni amerikada rahat bırakmadın şimdide pet şişeyle malmısın oğlum uygar ne senin peşindeyim kızım evimin yolu senide öyle mal mal kafa sallarken kafana şişe attım hem onu bırakta sen kimsin lan niye yumruk attın oğlum dua et  tanıdık çıktın yoksa seni buraya gömerdim tabi savaş diklenince savaşa yaklaşıp savaş abim milli tekvandocu ona göre diklen diyince savaş bana bakıp kızım bende kik bokscuyum ne olmuş savaşa sertçe bakıp ozaman birbirinizi yiyin diyip abimde arabasına binip bizede gidin arabanıza binin zaten aynı yola gidiyoruz görüşürüz dedi sonra elaya bakıp kızım mal kafanı sallama lan başkası deli zannedicek seni diyip arbasına bindi abimi övmek gibi olmasın tam bir boyfirend tipinde ve savaş kadar olmasada yakışıklı ve mavi alaska kurtlarının gözü gibi yani sonra 2 saatlik yol ardında bizim köşk gözüktü baya bir büyük özledim he çocukluğum geçti.Burda sonra arabadan indik bizim ev halkı dizilmiş köşkün önüne Annem babam 4 abim iki yengem çocukları kuzenlerim amcam amcamın karısı sonra bide Amerika'daki abim ve iki ablam kadro tamam arabadan inince annem birden sarıldı bırakmadı gitti.Valla özledim babamıda özledim ne kadar gıcık kapsamda onun sayesinde savaşla evlendim diğerleriylede sarıldıktan sonra savaşta büyüklerin ellerini öpüp içeri girdik sonra oturduk kahve falan içtik işte daha sonra elayla annem ablalarım ve yengelerimle berber odama girdik hiç dokunmamışlardı.İlk günki gibi aynı ablamlar gibi benim odamada dokunmamışlar   sonra annem bana bakıp kızım sen gittikten sonra seni özleyince buraya gelip oturup senin hasretini gideriyorum kızım diyince gözyaslarımı tutamadım.Ve annem bana bakıp kızım bu kadar duygulaşmak yeter ben aşağa gidiyim siz biraz oturun sonra yengelerim de dur anne bizde gelelim ve hayatın sevdiği pastadan da yapıyım dedi yengem ve yengeme bakıp teşekkür ettim daha sonra ablalarımda çocuklarına bakmaya gidince ben ve ela kaldık tabi elaya bakıp ela valla iyikide gelmişiz eşyalarımın yarısını almadım dur sana gösteriyim ela diyip dolabıma gittim ve kutularımı getirdim kıyafetlerimde yerinde dokunulmamış.Sonra elayla yatağıma oturup kutuları açtık fotoğraf makinam ve bir bu kadar gezdiğim yerlerden getirdiğim maskeler ve daha neler neler ve maske demişken elaya bakıp ela savaşı korkutsam mı? İyi fikir bu akşam süper olur diyip elaya sinsi gülüşler attım.Ve daha sonra takılarımın olduğu kutuyu açtım birçok takı ve elaya bakıp ela istediğini seçip alabilirsin dedim tabi ela bir iki kolye aldıktan sonra valizler dolabın yanına koyup aşagı indik erkeklerde erkek erkeğe sohbet ediyorlardı.Uygar abimle savaş sabahki olaydan sonra anlaşmış konuşup sohbet ediyorlardı sonra annemin donattığı sofranın başına geçtik hepimiz tabi tıkındıktan sonra babam bana bakıp nasılsın hayat dedi bende babama bakıp iyim dedim sonra babam bir hareket yapıp ayağa kalktı ve bana sarıldı.O an şaşırmış bir śekilde sarıldım sonra anlımı öpüp kızım seni üzdüm ama beni affet değince duygulandım biraz daha sonra biliyorum baba değip yanağından öptüm ve sohbete devam ettik o sırada da savaş beni izliyordu.Ve sonra ne var bakışı attım yok bişey dedi sonrada bahçeye çıktık güzel eski evimin güzel bahçesi mis mis sonra salıncağa binip salanmaya başladım.Daha sonra savaş arkadan gelip salıncağı durdurdu ne yapıyorsun dedim savaş hiçbirşey ilk tanıştığımız yer daha doğrusu senin beni ilk gördüğün yer diyince savaşa bakıp sen burda beni ilk gördüğün an değilmiydi.Savaş bana bakıp hayır yani ailemler seni benle evlendireceklerini öğrendiğimde antalyadaydım sonra olmaz falan dedim fotoğrafını gösterince o an vuruldum sana sonrada antalyadan gelip seni 1 ay boyunca bu bahçede gözlemledim ne kadar korumalar engel olsada baban sonra izin verdi.Seni gözlemledim hep suratın asıktı ve sanki birşeye çok kızıyordun ve sonradan tanımadan evliliğin kötü olduğunu söylediğini duydum.Ve sonra zaten bir hafta sonra istemeye geliceğimiz için bahçede şu sandalyedede oturdum.Ve seni izlemeye başladım ve sen beni fark edip arkanı döndüğünde yere düştüğünü gördüğümde koşup geldim.O an senin bana aşık olduğunu gözlerinden anladım ve senle sohbet edince işte bu kadın bana ait olmalı dedim ve senin gitmenin ardından kalkıp gittim.Senin bana neden buraya geldiğimi sorma diye hangi hızla koştuğumu bilmiyorum bile diyince savaşa bakıp yani o an sana vurulmadım desem yalan olur ama o isteme haftasındaki o sözlerin beni ne kadar üzdüğünü tahmin edemezsin ama olsun diyip savaşa bakıp hadi salla beni sonra sallanırken ela ve uygar abimin tartışma sesleri geldi.Savaşa bakıp sahi savaş elayla uygar abim nerden tanışıyor dedim savaş bana bakıp bilmiyorum dedi ve salıncaktan indim ve hadi savaş birbirini yemeden diyip yanlarına gittik abim elanın saçını tutmuş çocuk gibi kavga ediyorlar tabi ayırmaya çalıştık sonra abime bakıp abi çocukmusunuz niye kavga ediyorsunuz çocuk gibi abim bana bakıp kızım bu ela insanı çileden çıkarıyor amerikadada hep erkekler sarkıyordu saf kendini koruyamıyordu arkama saklanıyordu.

SÖZLEŞMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin