ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΤΩ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ...
Όταν μπήκαμε μέσα στο αμάξι αποφάσισα να βάλω λίγο μουσική. Στο ραδιόφωνο μπήκε το Hall of Fame των The Script και εγώ κρατιόμουν για να μην ραπάρω. Ξέρω ... είμαι εντελώς ζαβό που έχω καλή διάθεση με όλα όσα συμβαίνουν αλλά έχω καλή διάθεση. Και εκεί που εγώ πάσχιζα να μην να ανοίξω το στόμα μου και βγουν βατράχια , ακούω την φωνή της Γιασμίν.
You can go the distance
You can run the mile
You can walk straight through hell with a smileYou could be the hero
You could get the gold
Breaking all the records they thought, never could be brokeΌσο τραγουδούσε , την κοιτούσα με γουρλωμένα μάτια.
'Καλά ρε, αυτή έχει φωνάρα' σκέφτηκα και μετά άρχισα να τραγουδάω μαζί της – μάλλον να γκαρίζω εγώ , και να τραγουδάει αυτή.
Do it for your people
Do it for your pride
How you ever gonna know if you never even try?Do it for your country
Do it for your name
'Cause there's gonna be a dayWhen your, standing in the hall of fame (yeah)
And the world's gonna know your name (yeah)
'Cause you burn with the brightest flame (yeah)
And the world's gonna know your name (yeah)
And you'll be on the walls of the hall of fameBe a champion, be a champion, be a champion, be a champion
On the walls of the hall of fame
Be students, be teachers
Be politicians, be preachers
Be believers, be leaders
Be astronauts, be champions
Be truth seekersBe students, be teachers
Be politicians, be preachers
Be believers, be leaders
Be astronauts, be championsStanding in the hall of fame (yeah, yeah, yeah)
And the world's gonna know your name (yeah, yeah, yeah)
'Cause you burn with the brightest flame (yeah, yeah, yeah)
And the world's gonna know your name (yeah, yeah, yeah)
And you'll be on the walls of the hall of fameΦαινόταν ενθουσιασμένη που μου άρεσε το τραγούδι και τραγουδούσαμε – συγγνώμη, διορθώνω πάλι- γκαριδοτραγουδούσαμε μαζί. Όταν τελειώσαμε σκάσαμε και οι δύο στα γέλια. Κάποια στιγμή κατάφερα να μιλήσω.
«Δεν στο είχα , πάντως» της είπα
«Τι εννοείς;» μου απάντησε με ένα χαμόγελο.
«Να τραγουδάς τόσο καλά»
«Α ναι ,έκανα μαθήματα μικρή. Βλέπεις όλα τα κοριτσάκια στην εφηβική ηλικία έχουν αυτή την διάσημη τραγουδίστρια μέσα τους. Ευτυχώς που έχω καλή οικογένεια και με ανεχτήκανε.»
«Αλήθεια δεν μιλάς καθόλου για τους δικούς σου.»
«Ναι , έχω τρία αδέρφια και έναν πατέρα. Η μάνα μου πέθανε από καρδιά πριν τέσσερα χρόνια.»
YOU ARE READING
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ
RomanceΗ Γιασμίν είναι αρχισυντάκτρια στο μεγαλύτερο γυναικείο περιοδικό της χώρας, τον 'Γυναικείο Κόσμο' ,που έχει βοηθήσει να βρεθεί στην ακμή του. Για αυτήν, η ζωή της είναι υπέροχη. Όμως, τα πράγματα θα πάνε κατά διαόλου, όταν θα πατήσει στα χωράφια τ...