Do dveři vyšli kluci.
D+O-Ahoj holky,tak co budete hrát?
E-No jasně!
Já-Hele kluci já nevím
E-Hraj bude sranda
D-Jo presně!
Já-Dobře no..
E-Budeme hrát pravda a ukol? A co bude trest?
D-Jojo,trest bude..napijeme se vodky,všem už je stejně patnáct ne?
Já-Ne mě neni patnáct!
D-No to nevadí já si tě ohlídám;Řekl a ušklíbl se
Hrály jsme,první točila Emma to padlo na Davida musela mu dávat ukol Emma.
E-Pravda,ukol?
D-Pravda
E-líbí se ti Stela?
D-Ano!
Trochu jsem se začervenala a hrály jsme dál další to padlo na Ondru a ukol mu dávala Emma,ten musel vzít sklenku vody a vylít jí z okna a zrovna procházel Daviduv táta.
D-Stelo teď točíš ty
Tak jsem zatočila padloto na Davida a musela mu dávat ukol Emma.
E-Davide pravda,ukol?
D-Ukol
E-Dej pusu Stele,ale pozor na pusu! A hlavně se nelíbejte(začla se smát)
Propalovala jsem jí pohledem,David se ke mě otočil a dal mi pusu spolupracovala jsem a on mě chytil za boky a Emma začala křičet tak že se odemě odtáhl.
Měl tak užasně hebké rty.
Ušklíbil se na mě a hrály jsme dál.
Bylo asi kolem půl jedný tak kluci odešli David mi dal ještě letmou pusu já jsem mu jí samozdřejmě oplatila a šli spát a mi také.
Ráno zvonil zas ten otravnej budít,oblékli jsme se a šli na snídaňi,ke snídani byli švedský stoly,dala jsem si mysli a Emma si dala vajíčka.
Když jsme to dojedli šli jsme se oblèknout do jezdeckého a šli jezdit za tu celou dobu jsme vůbec nevyděli kluky.
ČTEŠ
Chci svého koně
RomanceJsem mladá holka a chci svého koně. Nemám přátele a ani mámu. Ale koně mi dají tak moc že poznám kamarádku a i možná přítele. 23.9.2017-367 v kategorii romance 17.3.2019-4 v kategorii romance