KINI TIADA..

903 4 0
                                    

                                                                              PROLOG

a/n : Ini attempt kedua aku untuk buat karya di wattpad. Well..aku peminat tegar sastera dan ilmu-ilmu linguistik. Tapi aku selalu takde masa untuk menulis (melainkan berangan untuk menulis). Berhadapan dengan pellbagai situasi saban hari membuat aku makin lupa dengan Dunia Penulisan yang dulu aku agungkan.

So..kita pendekkan cerita (sebelum aku start melalut) aku try untuk buat cerita pendek tentang Kini Tiada. 

A lil bit bout this story,, cerita ni inspired by cerita yang pernah aku tulis dulu.. Bestfriend Forever, yang aku tak pernah publish kat mana-mana web,blog atau mana-mana site yang seumpama dengannya.

Mengisahkan tentang Anati dan rakan-rakan (teenagers ok) ,, menempuh alam remaja yang penuh dengan sifat ingin tahu, mengenal erti sahabat, pergelutan antara cinta dan cita dan banyak lagi. 

Malahan, cerita Bestfriend Forever ni jugak sarat dengan kontroversi , pengorbanan dan macam-macam lagi. 

So, Kini Tiada adalah ringkasan atau review secara ringkas mengenai Bestfriend Forever (yang mungkin aku akan share kat wattpad) Hope, korang akan enjoy dengan cerita ni.

Maaf lah kalau cerita ni tersangkut tengah jalan dan korang sakit ati sebab citer ni tak habis, 

Aku sekadar mengisi masa lapang akku, pls support dan doakan aku dapat habiskan cerita ini dengan jayanya dan mempunyai semangat untuk terus berkongsi karya aku dengan korang semua di wattpad.

#Sebarang catitan/conteng/taip yang dihasilkan diruangan wattpad aku, aku consider sebagai copyright aku sendiri. Kepada sesiapa yang ingin copy+paste karya aku, print karya aku, jadikan tontonan umum karya aku, pls letak credit. Sekurang-kurangnya letak #ayudania pun dah cukup. Tolong jangan consider karya aku sebagai hak korang. Tq

KINI TIADA..Where stories live. Discover now