Holiday bonus III.

345 63 14
                                    

K Dracovu údivu ho letuška vedla po jakýchsi schodech do druhého patra letadla. Prošli okolo baru a ocitli se v části letadla která vlastně byla poskládaná z více malých místností. Všichni cestující se překvapeně otáželi za tím zápachem, který se linul z Dracova oblečení. V každé té místnůstce, jak Draco zjistil, se nacházela sedačka, ze které se dala udělat postel, jak mu letuška vysvětlila, televize, pofidérní stoleček, okno a posuvné dveře, kterýma se do pokojíku vcházelo. Když po dlouhé době, co mu pořád něco říkala, odešla, tak si Draco všechna svá jablka vyskládal na stoleček. Bohužel ale letadlo cuklo, tak mu všechna spadla na zem. Když se pro ně shýbal, praštil se do hlavy o ten stůl a spadnul na postel, která byla hned od těch zvratek, co měl stále na sobě. To mu připomnělo, že může použít sprchu, kterou toto letadlo poskytuje. Vzal jedno jediné jablíčko a šel ke sprše.
Tam asi minutu zápasil se zapínáním, ale nakonec naštěstí začala voda téct. Byla šíleně ledová, protože nedokázal nastavit dobrou teplotu.
Po nějaké době se voda vypnula. Draco byl nešťastný, protože nestihl umýt svojí lásku. Naštěstí zde bylo umyvadlo, tak to ihned napravil.
Když se chtěl obléci, došlo mu, že nemá ani ručník, ani čistě oblečení. Jenom to pozvracené. A tak se tedy jen ve spodním prádle vydal zpět na své místo. Při chůzi se líbal se svým jablíčkem, takže ostatní cestující vypadali opravdu překvapeně... co je divného na nahém chlapci, co ocucává jablko?
Na místě se tedy převlékl do pyžama, které dostal.
Potom už jen snědl jídlo, co mu dali, užíval si pohodlí první třídy a potom usnul.

Po příletu se v pyžamu a s jablíčkem vydal k hotelu, kde se ubytoval a šel znovu spát.

Taak, dneska další díl. Doufám, že vás to baví. Názor do komentářú?❤️
Užívejte prázdniny, dokud to jde :D

DrappleKde žijí příběhy. Začni objevovat