Další den se Draco se svými Jablíčky a odhodláním, že dnešek bude lepší než včerejšek, rozhodl jít k CN Tower. To je prý nějaká věž v centru Toronta. Od hotelu to měl blízko a proto šel pěšky.
Když šel okolo nějakého domu hodně blízko od věže, uviděl dav lidí, kde skoro všichni měli v ruce mobily, jak se Draco dozvěděl, že se tomu tak říká, někteří měli i fotoaparáty, a všichni evidentně chtěli na obrázek zachytit usmívajícího se, evidentně šťastného, ale za to vyčerpaného kudrnáče, který se nestíhal skoro podepisovat, ale i tak se se všemi s úsměvem fotil. Draco si pomyslel, že takhle dopadne jednou on, až se s Jablíčkem proslaví. Po chvilce si všimnul, že nějaká uječená holka drží v ruce kartón na kterým je načmárané slovo Mercy a srdíčko k tomu. Draco nechápal. Kdo by si psal na ceduli soucit a máchal tím u hlavy nějakýho známýho týpka z Toronta?
S pomyšlením, že s Jablíčkem budou slavní tak, až se o nich budou psát fanfikce, a s úsměvem, dal Jablíčku pusu, ale bohužel zakopnul a i s Jablkem v puse spadl hlavou přímo na obrubník. První se země dotklo jablíčko, takže bylo celé spláclé a rozmáčklé. Draco se rozbrečel a okamžitě se své lásce neskutečně omlouval. A tak mu koupil tašku, nějaké ubrousky a tak podobně, do čehož ho zabalil a dal do té tašky jako do bunkru. Potom se rozběhl a dělal, že je tank a jablko je jeho pomocník. Celý zbytek cesty se schovával za různé lidi a věci, až došel k CN Toweru uplně.
Po nějaké době už jel výtahem nahoru. Tam si sedl na lavičku, která tam určitě byla pro něj, určitě první náznak toho, jak je slavný, vyndal jablíčko z bunkru a dal mu pusu. Sice bylo pohmožděné, ale dnešek si velice užíval.Kdo myslíte že byl ten známý Kanaďan?😂❤️
Doufám, že se vám díl líbil💖.
Mimochodem, všimla jsem si, že emotikon 🍏 jablíčka je v sekci jídlo jako první! Už výrobci mýho mobilu věděli, jak bude Jablíčko jednou skvělý a slavný😂❤️🍏.
ČTEŠ
Drapple
FanfictionDraco Malfoy. Blonďák milující jablka. Jablka. Oblíbená strava Draca. Útržky z jejich společného života. ••• Na tomto "příběhu" spolupracuji s TerkaHP, proto tuto knihu naleznete i na jejím profilu. Celý tento příběh je smyšlený a je jasné, že je z...