✨Inleiding

1K 40 42
                                    

H O E  W E R K T  H E T ?

Welkom bij mijn coverwedstrijd!

Elke maand zal er een nieuwe wedstrijd komen en elke wedstrijd duurt dus een maand. Per wedstrijd maak je 2/3 covers. Meestal 2 en soms 3 als ik tijd heb.

Bij de inschrijvingen wordt er meestal verteld wat voor opdrachten het zullen zijn^^

I N S C H R I J V E N

Inschrijven kan je doen in het hoofdstuk 'inschrijven'. Voor elke maand moet je je weer apart inschrijven. Je hoeft alleen iets in de richting van 'ik doe mee' te zeggen en je doet mee (;

Achter 'inschrijven' zet ik er altijd bij of het {gesloten} is of {geopend}. Wanneer de inschrijvingen gesloten zijn, zal je even moeten wachten^^.

U I T S T E L

Bij de eerste opdracht mag je van mij wel uitstel vragen. Je mag wel maar maximaal een week uitstel vragen.

Ik zal niet wachten met de beoordeling erop zetten. De beoordeling zet ik dan al op de afgesproken datum erop en dan zet ik jouw cover er gewoon later bij. Je hebt dan wel iets minder tijd voor de tweede (finale) opdracht.

Bij de finale opdracht geef ik maximaal een dag uitstel. Anders duurt het veels te lang en dat wil ik niet.

A F V A L L E N + W I N N A A R S

Hoeveel mensen er per ronde afvallen, ligt aan het aantal mensen die meedoen. Meestal probeer ik ongeveer de helft te doen. Als er echt veel cover worden ingeleverd, dus ergens bij de 40+, dan laat ik er maximaal 20 door. Ik doe dat omdat ik van WattPad maar 20 afbeeldingen per hoofdstuk mag doen en geen extra hoofdstuk wil maken waar maar 4 covers in zitten ofzo.

Natuurlijk als er een wedstrijd is, zijn er ook winnaars. In het begin werd er gestemd op de covers, maar dat duurt altijd te lang en daarom besluit ik altijd wie er wint.

Zo deel ik de winnaars in:
🥇1e plek
🥈2e plek
🥉3e plek
(🎗Eervolle vermelding)
(🎖Publiekskeuze)
(✨Beste technieken)
(💫Beste fonts/lettertypes)

De dingen die tussen haakjes staan, zullen er niet altijd zijn^^.

R E G E L S

- Geen haat. Niet naar andere deelnemers en ook niet aan mij.
- Maak je covers zelf. Als ik merk dat je je covers niet zelf maak, maar bij een covershop, dan word je gediskwalificeerd.
- Wordt niet boos om je beoordeling! Ik probeer zo eerlijk mogelijk te zijn en als je niet tegen kritiek kan, zal je ook niet mee moeten doen. De beoordelingen doe ik er juist bij, zodat je er beter van kan worden. Als je geen beoordeling bij je cover wilt, kan je dat altijd aangeven.

Cover wedstrijd {GESTOPT}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu