Note to self: niet zeggen dat het morgen gaat komen terwijl het overmorgen er nog niet eens is😂😂
Eigenlijk kwam het niet alleen door mij aangezien iemand de cover heel laat inleverde🙄
HIER IS DE UITSLAG WOHOOOO. IK VIND HET WEL GEWELDIG HOE JULLIE ALLEMAAL DIE UNITATO'S VERWERKT HEBBEN AHAHAHA.
Van xbluepink: Ahahah ik vind het echt leuk hoe je die drie unitato's hebt gedaan! Ze zien er gewoon heel grappig uit. Ook hoe je die pijl heb gemaakt, waardoor jouw het er niet leeg uitziet, is erg leuk gedaan. Oehh en die glitterdingentjes bij de tekst vind ik ook wel fancy.
Van punny_bunny: Wowwww erg leuk hoe je het zelf heb getekent! Het past ook gewoon allemaal erg mooi bij elkaar. De lettertypes vind ik er ook erg leuk bij passen. De unitato is er ook mooi in verwerkt!
Van horselover666666: Je hebt een erg leuk idee bdacht, alleen de uitwerking vind ik wat minder. Het ziet er niet echt realistisch uit. Ik vind de unitato wel grappig ahhaha.
Van Eloineh: Awwww cuteee. Die witte randen om alles heen vind ik erg leuk gedaan! De effectjes bij de unitato en unicorn vind ik wat minder. Ze lijken er niet echt bij te passen. Ik vind het wel erg mooi hoe alles zo bij elkaar past!
Van just-a-girly2004: Pikachuuuuu, ahaha ik vind die unitato wel erg cool met die hartjesogen. Goed bedacht! Zelf vind ik de titel en ondertitel niet echt mooi. Ik zou de ondertitel weghalen en de titel groter doen, want nu zie ik niet echt wat de ondertitel en titel is.
Van jwener: De unitato's heb je er erg leuk in verwerkt! Erg mooi hoe ze er een beetje anders uitzien. Ook hoe je dat bij de mutsen hebt gedaan is erg leuk. Het past goed bij de speelse unitato's!;
Van love-bunnyX: Ahh erg leuk hoe je er verschillende dingen in hebt laten komen! Zelf ben ik alleen niet echt fan van het silhouet en het lettertype van 'crazy'. Dat galaxy achtige ding door de letters 'love' vind ik wel erg mooi gedaan!
Van pippetje: Ahahah ik vind de hartjes die je in de ogen hebt gedaan erg leuk. Ook erg mooi hoe je die schaduw ding hebt gedaan! Alleen de tekst valt een beetje weg. Je zou een ander lettertype doen. Zo lijkt je cover misschien ook minder leeg.
Stem op:
Love-BunnyX
Eloineh
Jwener
Punny_Bunny
Just-a-girl2004
Horselover666666
Pippetje
xbluepinkx-goldenwriter-x en Colourfullx hebben helaas hun cover niet ingeleverd.
Stemmen kan tot er duidelijk een winnaar is en maximaal tot eind maart^^
OKE IK REGEL AL IETS MEER DAN EEN HALFJAAR DEZE COVERWEDSTRIJD EN VINDEN JULLIE DIT SYSTEEM EIGENLIJK WEL FIJN? VINDEN JULLIE DAT IK MOET BEPALEN WIE ER WINT OF DAT JULLIE DAT BEPALEN? EN HEBBEN JULLIE NOG TIP EN TOPS
OP 'de uitslag moet eerder komen' NA xD
Het stemmen is afgelopen! Er waren twee mensen met 4 stemmen! Uiteindelijk moest ik dus de knoop doorhakken.
Eloineh, je hebt het erg goed gedaan. Jouw cover was erg schattig en je hebt veel plaatjes gebruikt, maar het genre romantiek zag ik er niet zo goed in.
Daarom heb ik besloten dat Jwener heeft gewonnen. Gefeliciteerd!
Jwener ||||
Eloineh ||||
love-bunnyX ||
Punny_Bunny |
xbluepink ||
horselover666666 |
JE LEEST
Cover wedstrijd {GESTOPT}
De Todo{GESTOPT} Nadat ik een jaar lang deze wedstrijd heb geregeld, is het tijd om een pauze te nemen. Echt heel erg bedankt voor het meedoen. School gaat helaas erg veel tijd in beslag nemen en ik wil ook wat meer tijd hebben voor andere dingen Ik vond h...