HAIIIIIIIIII, zoals je al misschien in de titel zag, staat er '{deel 1}' achter. Dat komt omdat WattPad maar 20 afbeeldingen gunt per hoofdstuk, ik geen zin heb om twee covers bij elkaar in een plaatje te zetten en er daarom twee hoofdstukken zijn!
De opdracht komt of morgenochtend, of morgenmiddag 4 uur ofzo. Nu moet ik nog leren voor Duits en Latijn :/
Ik mis de vakantie nu al *zucht*
Anyways hoe was jullie vakantie? c:
En voor de mensen die examens hebben, echt veel succes!
Hoofdstuk is btw niet gecheckt dus als er iets fout is/ik iets vergeten ben, zeg het dan even!^^
Hier dan nu de beoordeling (:
Van MeraArts: Ik vind de zandloper erg cool! Wat ik wel jammer vind, zijn die rare strepen (ik neem aan dat dat zo'n watermerkje is). Je zou het weg kunnen werken door erover heen te tekenen, het weg te blenden of er iets over heen plakken. Eventueel zou je een ander plaatje uit kunnen zoeken. Het lettertype vind ik ook niet erg mooi. In hoofdstuk 8.2 staan wat leuke fonts en op dafont.com zie je ook erg veel leuke fonts. Ook zijn er (Engelse) WattPad boeken met allerlei leuke fonts erin^^. Ik zou daar zeker even een kijkje in nemen! Maar helaas ben je niet door.
Van SanaMagha: Het is een erg interessante cover, maar wel jammer dat de cover niet in de goeie maat is en ik vind ook de fonts er niet bij passen. De maat voor een WattPad cover is 512x800. Je kan het aantal ook verdubbelen en halveren, maar halveren raad ik niet aan. Meestal is de kwaliteit dan slechter (bij mij dan). Bij sommige apps kan je als maat geen 512x800 doen. Als dat zo is, kan je op google bijvoorbeeld 'WattPad cover' intypen. Die cover pakken en er dan jouw plaatje over heen plakken zodat je zeker weet dat je de juiste maat hebt. Voor het lettertype geldt hetzelfde als bij MeraArts (; Helaas ben je niet door.
JE LEEST
Cover wedstrijd {GESTOPT}
Random{GESTOPT} Nadat ik een jaar lang deze wedstrijd heb geregeld, is het tijd om een pauze te nemen. Echt heel erg bedankt voor het meedoen. School gaat helaas erg veel tijd in beslag nemen en ik wil ook wat meer tijd hebben voor andere dingen Ik vond h...