Van Survalio10: Je hebt die draak samen met het meisje erg leuk gedaan! Ik vind het wel een beetje leeg in de achtergrond. Je zou misschien verschillende tinten rood in de achtergrond kunnen verwerken. Erg gaaf hoe je de titel soortvan 3D hebt kunnen maken, maar het past niet echt bij de rest van de cover. Ook het lettertype van de titel vind ik niet echt mooi. De ondertitel en gebruikersnaam vind ik wel goed bij de rest van de cover passen. Alleen bij de gebruikersnaam zit er een ' wat erg jammer is.
Van patrickdester: Al die plaatjes in de achtergrond zijn erg leuk en Selena past er goed bij! De vlakken zijn alleen niet allemaal even groot. Je zou daar misschien een speciale collage app ofzo voor gebruiken. Al die tekst daar onderaan is wel leuk bedacht, maar nu lijkt het meer een film dan een boek. Wel leuk hoe je daarboven de gebruikersnamen hebt gedaan en onder je eigen naam. Je eigen naam is wel een beetje moeilijk te lezen. De titel is erg gaaf gedaan. Ik vind het wel leuk hoe 'of' staat en het in het midden bij de 'w' iets lichter lijkt. De titel is wel ren beetje pixelig.
Van stellardrone: Oehh ik vind de titel en ondertitel erg leuk gedaan. Het lettertype en de kleur is erg mooi! Het past alleen niet echt bij de rest van de cover. De draak en de namen zien er namelijk een beetje pixelig uit. Vooral de namen. Ik denk dat het ligt aan het aantal pixels dat het er een beetje pixelig uit ziet of dat het plaatje van de draak al slecht is. In het eerste gavel kan je het aantal pixels van je cover vergroten en in het tweede geval kan je een andere draak zoeken. Misschien kon je ook een beetje spelen met de plaatsing van de tekst aangezien er tussen 'fly' en de ondertitel wel wat ruimte zit^^.
JE LEEST
Cover wedstrijd {GESTOPT}
बेतरतीब{GESTOPT} Nadat ik een jaar lang deze wedstrijd heb geregeld, is het tijd om een pauze te nemen. Echt heel erg bedankt voor het meedoen. School gaat helaas erg veel tijd in beslag nemen en ik wil ook wat meer tijd hebben voor andere dingen Ik vond h...