Yanan ateşlere bakıp sinsice yarım ağız gülümsedi. Ellerini açıp ters çevirdi. Çıkan ateşlerle beraber aşağıdakilerde güçlendi.
"Ahh bu yanış sesini hiç bir şeye değişmem. Kalp çıtırtılarını bile duyup intikamını tatlı duygusunu koklayabiliyorum." Yavaşça güçlenmeye başladı. Ateşler etrafını sardı ve onu yaktı. Ama onun canı yanmadı hatta zevk duydu hatta hattanın da hattası güçlendi. Şimdi bakalım şu Marinette denen kız neler yapıyordu? "Düşünüyor mu?" Ah kararsız fani diye düşündü. O sırada yanına yaklaşana baktı. Firefox Kurnaza bak diye düşündü. Bu çocuk korkak olsa da gerçekten oldukça akıllıydı. Ve aşkı hemen anlamıştı. Agrest cesur ancak saf salaktı. Zaten bu yüzden onlar seçilmişti ya. Hızlı adımlarla yanan şatoya girdi. Duvarı ittirdi. İçere doğru adımladı. İşte hepsinden kuvvetli yanan ateş. Üstelikte sırf bir kadın yüzünden. İlginçti ölümlüler. Gerçekten. Bir kadın içindi bunca tantana. Faniler ve aptal duyguları. Aslında onlar gibi binlerce aynı kadına aşık olan arkadaşlar, dostlar, hatta kardeşler bile vardı. Ama bu intikam ateşini yükselten en önemli şey ruhlardı. Ah şu anlaşmalar gibisi yoktu. Mis kokulu intikamı yönlendiriyordu. O hiç bir şey hissedemezdi acı ve üzüntü kıskançlık zevk ve güç duygusu dışında. Oysa insanlar oldukça fazla şeyler hissederdi. Şeytan gibiydi. İnsanoğlundan nefret ederdi. İntikamın Sırrı gerçek bir isim bile değildi. Değersiz bir varlık gibi kendisine takılan bir lakaptı. İsmi Fire'dı. Öyle uyduruktan bir ismi vardı ancak gücü ve intikamı temsil ediyordu sonuçta. Aslında belki de gücünü Mrs Agrestler tarafından elde ediyordu. Ama bu kız yüzünden gücünden olabilirdi. Lamba cini gibi birisini öldüremezdi. Aşık da edemezdi. O an düşündü. Aşk okları fırlatan adının ne olduğunu bile hatırlamadağı adamı keşke daha sıkı tutsaymış. Ama bu iş burda bitemezdi. O ve firefox kazanmalıydı. İlk defa yardım edecekti Kurtzbergler'e. Şu ana kadar hep Agrestler'e yarıdım etmişti. O duygusuz bir şampiyondu. Onu ilgilendiren tek duygu güç duygusu idi. Ve kaybetmeye niyeti yoktu.
Oyun daha yeni başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtzbergler ve Agrest'lerin Sırrı
Fiksi PenggemarAcaba Nathaniel ve Adrian' ın atalarının düşmanlık öyküsü. Bunu Nathaniel öğrendiğinde her şey değişecek mi yoksa aynı mı kalacak? İşte cevap.