Nowi sąsiedzi

74 9 0
                                    

<Emiko> (teraz pojawi się perspektywa Sui)

Wróciłam z szkoły i miałam wszystkiego dość nie dość że musiałam iść do szkoły to jeszcze ci nowi sąsiedzi nienawidzę większości rzeczy. Powinni to zrozumieć! Kiedy weszłam do pokoju zauważyłam czarną sukienkę. Co tu to robi?!

Mama: Już wróciłaś. Teraz idź zjeść obiad i przebierz się w sukienkę.

Emiko: Że co?! W co mam się ubrać?!

Mama: W sukienkę leży na twoim łóżku.

Emiko: Ale... Nie dokończyłam bo mi przerwała tym znanym tekstem "bez żadnych ale" zeszłam na dół zjeść obiad i się przebrałam w tą sukienkę jak ja nich nienawidzę!


<Sui>

Dziś miałam wyjechać z mojego miasta i zacząć żyć w innym miejscu. Nie mogłam się doczekać aż poznam innych ludzi. Właśnie stałam przed drzwiami domu moich sąsiadów. Tak bardzo chciałam ich poznać i w końcu otworzyły się drzwi do ich domu.

Pani sąsiadka: Dzień dobry to wy jesteście naszymi nowymi sąsiadami?

Spytała się kobieta na to tylko mój tata kiwnął głową na tak.

Pani Sąsiadka: To jest mój mąż Haru, a to nasza jedyna córka Emiko.

Sui: Dzień dobry ja jestem Sui

Mama: Zawsze chce się przedstawić jako pierwsza. Jestem Yasu a to mój mąż Izou.

Pan Haru: Emiko może zabierzesz Sui do swojego pokoju?

Emiko: Tak już...

powiedziała to od nie chcenia i zaczęła iść tam gdzie miała pokój. Ja oczywiście poszłam za nią.

Przez Internet •Yuri• ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz