...

105 14 2
                                    

Kiedy mi napisała że wiem o mnie takie rzeczy jak wiek zdziwiłam się lecz teraz to nie jest ważne. Niedawno zaczęłyśmy pisać na Messengerze. Kiedy zobaczyłam jej zdjęcie profilowe zatkało mnie była bardzo ładną dziewczyną. Miała długie brązowe włosy i niebieskie oczy. Ja natomiast włosy miałam czarne jak smoła i brązowe oczy. Włosy mi sięgały ramion. Byłam właśnie w szkole, niestety byłam i na dodatek była matematyka której nienawidzę. Nagle dostałam wiadomość na Messengerze.

Sui: Hey^^

Emiko: Yo!

Sui: Co robisz?

Emiko: Siedzę na nudnej i najgorszej lekcji na świecie czyli matematyka. A ty^^?

Sui: Siedzę w domu i gram w lola.

Emiko: Zazdroszczę bo muszę wysłuchać jak jedna z pań się drze na osobę z pierwszej ławce.

Sui: To gdzie ty siedzisz że twoja pani nic nie widzi?

Emiko: W ostatniej ławce i telefon mam pod nią więc nic a nic mi nie będzie :)

Sui: To dobrze

Emiko: Sui ile ty masz lat???

Sui: Tyle co ty 16

Emiko: To czemu siedzisz w domu i grasz w lola?!!!!!!!!!!!

Sui: Chora jestem

Emiko: To bądź zdrowa jak najszybciej

Sui: Dobre Emikuś

Że co?! Od kiedy ona tak mnie przezywa?! O co jej chodzi z tym "Emikuś"?! O co?!

Emiko: Nie przeżywaj mnie tak

Sui: Dobra Emiko. Psuje?

Emiko: Tak pasuje

Sui: Napisz jak skończysz lekcje bo to twoja ostatnia

Emiko: ...

Skąd ona to wszystko wie?! Ona mnie stalkuje czy co?!

*w domu Emiko*

Emiko: Już jestem

Sui: To włączaj lola i gramy

Emiko: Ok

Niewiem co to było ale dziwne. Mam masę pytań. Włączyłam lola i zobaczyłam zaproszenie do gry. Zaakceptowałam i zaczęłyśmy grać, ale w pewnym momencie ktoś zadzwonił do mnie na Messengerze. Była to Sui. Odebrałam i rozmawiałyśmy o strategii oczywiście ja grałam Teemo a Sui Katariną jak w dzień naszego poznania.







~~~~~~~~~~~~~~~

Oto i kolejny rozdział mam nadzieje że się podoba bo pisałam go dla przyjaciółki jak całą tę książkę.

~~~~~~~~~~~~~~

Gwiazdki⭐+ komentarze= motywacja dla mnie do pisania tej książki

Przez Internet •Yuri• ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz