okei tore teid jälle minu lugu lugemas näha ja alustuseks tahaksin ma öelda et se lugu on pühendatud OneDirectionEstonia-le :) :)
jutt:
maksime cheriga asjad ära ja kõndisime kodu poole.ühikas
panime asjad valmis a mõne ajaga oli meie tupp kogunenud päris palju tüdrukuid.me vaatasime filmi ja sõime rääkisime poistest ja ükshetk otsustasin ma minna jalutama.
ma jalutasin üks mööda tänavat ja ühes kõrvaltäavas näen louist ja mingit jube ilusat tüdrukut kallistamas.mul li õudne tunne sest oleksin pidanud teadma ju et ta on mängija ja pealegi veel kuulus.mul jooksid mööda põske alla kuumad pisarad mis maandusid mu särgilm.ma pissin sealt jooksu.
louise vaatenurk
olin just kokku saanud oma õega kes on 18 ja me saame väga hästi läbi ta nimi on katelyn me käisime macis ja nüüd jätsime hüvasti kallistasime üksteist ja siis seadsime mõlemad sammud enda kodu poole minu puhul ühika poole.
melody aatenurk
olin juba selle ajaga koju jõudnud ja tüdrukutele kõigest rääkinud kõik lohuasid mind korda mööda.lõpuks rahunesin kuidagi maha ja läksin magama.
hommik
ärekasin soojade päiksekiirte peale mis mu nägu paitasid.tõusin püsti ja tegin oma hommikused toimetused ära ja otsustasin poodi minna.väljusin toast ja juba nägin naeratavat louist minu poole tulemas.
louis-hei tibu
mina-ära sa siin tibuta midagi!!
louis-kas juhtus mdagi???
mina-peale selle et sina mingi suvalise tüübiga tänaval ameled siis on kõik okei
louis-mida sa ajad???
mina-ma nägin sind eile kll 23.00 maci kõrval mingi tüdrukuga
ma tahtsin vältida tmist seega hakkasin tema eest ära jooksma aga ta jõudis mulle järele ja haaras mu randmest
louis-kuula..............see oli mu õde
mina-mis hea pärast ma peaksin sind uskuma??
louis-,,,,,,,,,
ta ei jõudnud vastata sest ma tõmbasin enda käe ära ja jätkasin jooksmist.kuni järsku lükkas louis mu vastu seina ja lausus mulle kõrva.''sest sinusgust iludust oleks lausa patt petta''ja siis ta suudles mind muidug proovisin ma teda ära tõugata aga ta oli tugevam ja lõpuks suudlesin ma teda vastu ka ma võtsin ta ümbert kinni ja ka tema haaras mu pihast.peale suudlemist puurisime me üksteisele silma.''kas üüd usud''küsis louis mille peale manoogutsin.poiss tõstis mu õhku ja kallistas mind õhus keerutades.''aga ma ahan selle tüdrukuga kohtuda''naeratasin ma loyuisele.''muidugi tibu ta nimi on katelyn ja kui tahad võime kohe kasvõi sinna minna''lausus louis mu kaela suudeldes.''lähme siis''lausuin ma poisist kinni hoides'louis noogutas ja ta pani ühe käe minu über ja teise tasku.ma olin sellel hetkel üli õnnelik.varsti olimegi katelyni ukse taga ja louis kputas uksele,varst tegi ukse lahti minust pikkem brüet tüdruk.''venna''lausus tüdruk ja kallistas louist.''tahtsn sulle melli minu tüdrukut tutvustada''lausus louis.katelyn naeraas ja lasi meid sisse meie hakkasie igast asja molisema kuni järsku nägin ma igavleva louist.''me hakkame nüüd vist minema muidu louis jääb magama''laususin ma louisele musi andes.me vahetasime nubred ja siis lahkuime.
oeh uus valmis kuida meldis???
YOU ARE READING
südametemurdja(1D parandamisel)
Romancesee lugu räägib tüüpilises pahast poisist louis tomlisonist kes käib 12 klassis ja kuna ta on one directioni bändist jumaldavad teda peaaegu kõik tüdrukud PEAAEGU ainult mulle ja hannale ei meeldi ta sest minus tekitab ta lihtsalt jälestust aga hann...