blond bimbo

947 72 1
                                    

ma tuntsin läbi suudluse kakao maitset mis pani mind kakaod tahtma.kui suudluse lõpetasime siis vaatasin ma poisile muigega otsa.''mh?''küsis poiss kuiminu muiet nägi.''sinu pärast tahan ma nüüd kakaod seega me lähme starburksi''laususin ma mille peale poiss naeratas.ma võtsin oma rahakoti ja telefoni ning põimisin oma käe louise omaga.õues paistis päike ja mulle see meeldis.kellele ei meeldiks?sa oled oma poisiga õnnelikult koos päikse käes ja suundute kakaod ostma.kellele see ei meeldiks no really?kui me stari jõutsime siis suundusime me kassa juurde kus hakkas üks blond biimbo louisega semmima.''mida sa soovid''*näts näts* lausus kassapidaja langetades rõhku sõnale SA.''me võtame ühe kakao ja maasika latte''lausus poiss minu käest lahti laskmatta.''seda sulle palju ei ole w? sa kullake võid oma musklid kaotada''lausus kassapidaja.''vabandust aga ma ei joo neid üksi mind aitab alati minu tüdruk mel eda ma väga armastan ja kui vaja siis lähen jõusaali aga nüüd palun täitke minu tellimus...tähendab meie tellimus''lausus louis mulle musi andes.ma olin õnnelik et louis ei hakkanud vastu flirtima vaid säilitas rahu ja andis oma lausetes sõnadele nagu meie ja minu tüdruk rõhku.see oli väga armas ja ma pänin oma käed ümber poisi naeratades.kassapidaja kõndis klõbinal meie tellimust täitma.kui tellimus käes siis maksis louis JÄLLE minu eest ja me läksime parki jalutama.ja uskuge või mitte järsku hakkas rahet sadama ja me louisega jooksime esimesse poodi mis ette jutus.ja siis kui ma vaatasin mis poes müüakse hakkasin itsitama ja kui louis seda märkas hakka ka tema naerma.nagu te võisite arvata siis jah me olime sekstarvete poes.kõige naljakam on see et me louiga pole isegi seksinud.me vaatasime siis poes ringi ja ikka nalja sai ma otsustasin nalja pärst kinkida cherile võtmehoidja kus peal oli......no teate küll mis asi meestel on.ma ostsi selle ära ja louis vaatas mind segaduses oleva pilguga.''cherile panen padja alla''ütlesin talle kõrva itsitades.loui noogutas ja kuna rahe oli lakkanud siis me hakkasime tagasi ühika poole kõndima.ja kuna me läksime läbi metsa siis oskas louis palju lollitada.''louis''ütlesin ma poisile kui me  lõpuks normaalselt kõndisime.''mh?''vaatas loui mulle otsa.''sind vaadates tuli mulle üks riim pähe...''ütlesin ma naeratades.''nuu ma kuulan''ütles louis.''loll louis lollitas looduses''ütlesin ma mille peale louis muigas.................................................................................

uus siis loodan et meeldis jah ma tean et see megaigav osa aga andke andks pole ideid.

südametemurdja(1D parandamisel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora