kas ma nüüd saaksin selle suudluse?

964 70 3
                                    

HOMMIK

cher magas endiselt minu kõrval aga see polnud oluline.asi oli selles et keegi koputa uksele.ma tõusin püsti ja veasin end ukseni.ma tegin ukse lahti ja seal oli aeratav louis.''hommikust kallis''lausus louis ja proovis mind suudelda aga ma kerasin pea ära sst  ma ei jaksanud tema peale karjuda võ ma lihtsalt ei tahtnud?''mis on kallis''küsis louis kui ma pea pöörasin.''mine suudle seda l**si kellega sa seal peol amelesid''ütlesin ma emotsioonitult.''mida sa ajad?''küsis louis jahmunult.''ma tulin suööe peole selts ja ma nägin sind ja mingit tüdrukut suudlemas''ütlesin ma maha vaaates.''pole olnud''ütles louis mult käest võttes.''ei tea keda ma siis nägin?''küsisin ma.''ma ei tea aga mis kell sa sinna õutsi?''uuris lou.ma meenutasin et enne sisenmist tegin üe selfie.võtsin laualt telkefoni ja laususin.''00.56 ütlesin ma.loui silmad jäid särama ja ta näitas ühte pilti mulle kus ta oli koos õega ja seal oli kellaaeg 00.57.''palun usu mind ma ei petaks sind kunagi''ütles louis mind vaadates.''ma ei tea mida öelda''.''ära ütle midagi mel lihtsalt unustame selle.okey?''küsis louis.noogutasin ja siis vaatas ulle louis jälle otsa.''ka ma nüüd saaksin selle suudluse?''küsis lou muigega.noogutasin ja järgmisel hetkel tuntsin tema huuli minu omadel.

nii nii heidy kurat ütle mulle miks sa postitasid ühte megalühikest osa 2kuud?oeh ma ei tea sõimake mind täis või midaiganes aga vabandust selle pärast

südametemurdja(1D parandamisel)Where stories live. Discover now