''kullake ta pole väärt yhtegi su pisarat''lausus cher mulle teetassi ulatades.
''miks ma*aevastus*eh temast yle ei saa?''kysisin ma tydrukult kes slle pale mind murelikult vaatas ja ss lausus:
''ma ei tea aga ma pean minema tundi sa jää siia ja tee endale vahest teed.eks?'' saatsin talle vastuseks noohutuse ja aevastasin jälle.tydruk lahkus toast ja ma otsustasin just magama jääda kui meie ukse alt tuli kiri sisse.ma korjasin ymbriku yles ja seal peal oli kirjutatud:
Melodyle
Melody ma tean,et sa nägid mind ja bellatkoos ja mul on sydamest kahju.Ma ei unusta sind kunagi koosveedetud hetkeid.Ma ei unusta kunagi sinu naeratust ega ka sinu imelisi silmi.Sa oled alati väärt paremat kui .....mina.Ma proovin sinust yle saada sest ma pean leppima tõega et sa mitte kunagi ei andesta mulle.See on minu jaoks väga raske arvestades,et ma arvan et ma olen sinusse....armunud?Jah see on tõsi ma armastan sind melody-charlotte fox.Ma soovin sydamest sulle parimat ja seetõttu otsustasin ma lahkuda.kui sa seda kirja loed olen ma juba poolel teel oma sihtkohta.KUHU?nh sind nagunii ei huvita ja ma ei taha sulle ölda ka.ma kustustasin su numbri enda telefonist ja kõik meie koos tehtud pildid et mul oleks kergem sind unustada.Ma proovin sind unustada ehhki ma tean et ma seda kunagi ei suuda siis ma soovin vähemalt sinust yle saada.Ilusat elu sulle!
Louis.
*
*
*
''kas louis lahkub?kuhu?ei a ei saa ta ei tohi lahkuda.''ytlesin ma nuttes.ma viskasin end pikali ja võtsin lahti enda j louise pildi telefonis ja hakkasin veel kõvemini nutma kui enne.LOUISE VN
Nii veel paar pilti vaja kustutada.ma lihtsalt ei suuda temast loobuda.ma võin ju praegu istuda autos koos poistega kes mind haletsevalt vaatavd aga ma tahan ikkagi praegu välja hypata ja tagasi joosta.nii see on temast viimane pilt.ma ei kustuta seda ära vaid jätan selle mälestuseks.see blondide juustega naeratav tydruk on midagi imelist ja tema unustamine saab olema raske............
BINABASA MO ANG
südametemurdja(1D parandamisel)
Romancesee lugu räägib tüüpilises pahast poisist louis tomlisonist kes käib 12 klassis ja kuna ta on one directioni bändist jumaldavad teda peaaegu kõik tüdrukud PEAAEGU ainult mulle ja hannale ei meeldi ta sest minus tekitab ta lihtsalt jälestust aga hann...