mu maailm varises kokku

1K 83 5
                                    

ühika poolse kõndides tuntsin uusi ja uusi kuumi pisaraid oma põskedelt alla langemas.ma lihtsalt ei saa aru miks louis seda tegi.kui ma ühikasse jõutsin jooksin oma tuppa.lõin ukse pauguga kinni ja siis tuli minu juurde cher.''mis juhtus''küsis tüdruk hoolitsevalt.istusin voodile ja ütlesin nuuksudes''ma vihkan louist''.''mida se tõbras tegi??''küsis cher vihaselt.''pettis mind''ütlesin ja varsti kuulsin kidas uks käis järelikult läks cher khugi.

cheri vaatenurk

omg!!!kuidas sai louis nii teha melodyle ta on nagu mu õde.ma läksin tema ukse taha ja praktiliselt proovisin seda maha murda.lõpuks kui louis tegi ukse lahti siis ma läksin talle kallale ja mingi mööduv kutt võttis must inni ja tõmbas mu sealt ära.''kuidas sa said nii melodyle teha????''karjusin ma vihaselt louisele.''aga.....''ütles louis kuid ma peatasin ta.''ta on mulle õe eest ja kui sa ta lähedale veelgi tuled siis on mul relvaluba ja mind taga järjed ei huvita sest....''minu lause katkestas see poiss kes mind kinni hoidis sest ta pani oma käe mu suule ja lausus mulle''kui sa ei taha jamadesse sattuda siis ole vakka''.poiss viis mind enda tuppa ja pani mu seal maha.''mis juitus eem....''küsis poiss.''cher ja juhtus see et louis see poiss pettis melodyt mu parimat sõpra kes on mulle õe eest ja praegu on ta masenuses ja on oma toas voodis ja nutab,ma lähen oma poisi juurde,vabandust''laususin ma poisile lahkusin toast.jooksin chrissi toa juurde mis oli louise toa kõrval kuna chris peale koputamist ei avanud avasin ma ise ja nägin kuidas chris kellegi teisega suudles.ma tuntsin ilmselt sama mida melody ma lihtsalt jooksin sealt välja ja läksin oma tuppa võtsin külmikust 2 sokolaadiahvlit ja läksin melody kõrvale lamama.''mis juhtus??''küsis mel minult.''ma tean mida sa tunned''vastasin ma talle ja sellepeale ta kallistas mind.

vead kontrollimatta seega sorry aga üks tüdruk väga tahtis et ma täna uue kirjutaksin

südametemurdja(1D parandamisel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora