"Θέλω κάπου να μιλήσω,
θέλω κάποιον να τα πω,
Θέλω κάπου ν' ακουμπήσω,
ένα φίλο αδερφικό,
Να με πάρει απ' το χέρι,
δυο κουβέντες να μου πει
Να γλυκάνει, να γλυκάνει η αγιάτρευτη πληγή "
~Στέλιος Ρόκκος
Αυτό το αφιερώνω στον κολλητό μου π είναι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου <3
****
Κεφάλαιο 2ο: «Είμαι πιο μπερδεμένη κι από γκέι σε γυναικείες τουαλέτες στριπτιτζάδικου»
Μόλις είχα γυρίσει εγώ και η Έλεν απ'το σχολείο. Δεν μιλήσαμε πολύ στον δρόμο αλλά ήξερα ότι μόλις φτάσουμε σπίτι θα με βομβάρδιζε με ερωτήσεις γι αυτό το «μυστηριώδες κορίτσι» όπως το λέει... Όχι ότι είναι...
Άνοιξα την πόρτα με τα κλειδιά μου και μπήκαμε μέσα. Εκείνη ξάπλωσε στον καναπέ ρίχνοντας την τσάντα της κάτω κι εγώ έκατσα στην πολυθρόνα και άνοιξα την τηλεόραση να δούμε κάτι μήπως καταφέρω και αποφύγω την κουβέντα...
«Οπότε θα είσαστε μαζί στην ίδια τάξη;» Φυσικά με ρώτησε η Έλεν και εγώ μουρμούρισα "ναι" τάχαμου αδιάφορα.
«Αφού ξέρω ότι μισείς το rabbid's invasion πες μουυυυυ».
Έκλεισα την τηλεόραση εκνευρισμένος και γύρισα να την κοιτάξω.
«Τι θέλεις να μάθεις;» στριφογύρισα τα μάτια μου.
«Τι ακριβώς έγινε» Απάντησε ενθουσιασμένα.
«Λοιπόν... πεινάς;» Πήγα να αρχίσω αλλά η φωνή στο στομάχι μου με καλούσε. Εκείνη έτριψε την κοιλιά της και ένευσε καταφατικά. Σηκώθηκα απ'την πολυθρόνα και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα, που γίνεται όλη η μαγεία.... Έβγαλα το παστίτσιο απ'το ψυγείο και το έβαλα να ζεσταθεί...
Τι περιμένατε;
Να μαγειρέψω; ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑ...Γι αυτό υπάρχουν οι μαμάδες... Θεός φυλάξει τες...
«Λοιπόν... μόλις είχαν καταφέρει ο Άλεξ και ο Πέτρος να με ηρεμήσουν για να μην κάνω κάτι που θα μετάνιωνα και τσουπ μπαίνει αυτή μέσα στην τάξη φουριόζα και λαχανιασμένη. Ο καθηγητής την ρώτησε ποιο είναι το όνομα της... Νομίζω ήταν Άλισον; Άσλεϋ; Δεν το συγκράτησα... Τέλος πάντων, και που λες, λέει το όνομά της και κοιτάει να δει μία θέση να κάτσει... Εγώ σαν ευγενέστατος άνθρωπος που είμαι άπλωσα τα πόδια μου στην διπλανή καρέκλα που ήταν άδεια κι εκείνη κάθισε στην δεύτερη κενή θέση στην τάξη... Μπροστά μου...» Έκανα πόκερ φέις. Πήγα να συνεχίσω αυτό που έλεγα και μόλις γύρισα να την κοιτάξω είδα μία Έλεν να 'χει χώσει στο στόμα της ένα κιλό ποπ κορν και να το μασουλάει σαν κατσίκα... Γουέιτ Γουάτ; Που το βρήκε; Οου γουέλ... Με μία κίνηση της το πήρα, το 'κλεισα με ένα λαστιχάκι και το 'βαλα πάνω απ'το ψυγείο εκεί που ήξερα ότι δεν θα το 'φτανε επειδή είναι κοντή...
YOU ARE READING
*PRANK WARS*
Teen Fiction«Άστα άστα! Δεν χρειάζομαι την βοήθειά σου! Πολλά έχεις κάνει!» Φάνηκε πληγωμένη για ένα λεπτό... Μετά θυμός κυρίεψε το πρόσωπό της. Σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος της και στερεώθηκε στο αριστερό της πόδι: η πιο κλισέ μπιτς στάση που έχω δει ποτέ...