~Όχι, είμαι η σατανική δίδυμη αδερφή της απ την Ρωσία, η Ρουσλάνα~

24 9 1
                                    

"Πάλι δεν κοιμάσαι,

Πάλι ξενυχτάω,

Μα μην ξεχνάς πόσο, σ'αγαπάω,

Τα βλέφαρα βαραίνουν

Όταν τον ήλιο εσύ κοιτάς

Δίπλα σου θα 'μαι να σε πιάνω

Αν παραπατάς

Φτερά θα βγάλω για να σε βρω

Και θα σε μάθω ν'αγαπάς

Να ξεμακραίνεις να πετάς"

Όποιος θυμάται και ξέρει από πού είναι, είναι θεός...

***

Κεφάλαιο 3ο: «Όχι είμαι η σατανική δίδυμη αδερφή της απ την Ρωσία, η Ρουσλάνα»

Έχουν περάσει τρεις μέρες απ'το περιστατικό με την Μαρία και τον Άλεξ. Η Μαρία άφαντη και ο Άλεξ ράκος... Προφανώς έγινε μία παρεξήγηση. Αυτοί οι δύο τα είχανε κρυφά από εμάς γιατί ήξεραν ότι θα τους πειράζαμε. Στέλνανε μηνύματα και έδιναν κανα φιλί στις τουαλέτες. Εγώ κι ο Μάλκολμ φυσικά τους είχαμε καταλάβει... Μόνο που ο Μάλκολμ απείλησε ότι θα το πει σε όλους αν δεν τον άφηνε να κάνει τα μαθήματά του Άλεξ αντί να τα κάνει ο ίδιος ο Άλεξ (?)... Ο οποίος έκανε πως τον πείραξε γιατί, ποιος θα έχανε τέτοια ευκαιρία;

Τέλος πάντων, προφανώς μια μέρα που ο ήλιος έδυε και τα πουλιά κελαηδούσαν μία πουτάνα, η Γιώτα, η οποία ήταν ερωτευμένη μαζί του απ'το δημοτικό, προσπάθησε να το φιλήσει... «Αυτό δεν είναι κοπέλα μαλάκα... Αυτό ήταν βεντούζα με μαλλιά και μάτια!» μου είχε πει...

Ήταν μπροστά η Μαρία...

Δεν έχουμε κανένα σημάδι ζωής από εκείνη μέχρι τώρα... Από τότε που έφυγε απ'το σπίτι μου κλαίγοντας, ο Άλεξ την είχε κυνηγήσει αλλά δεν πρόλαβε να την πιάσει και να της εξηγήσει. Εκείνη χώθηκε μες στο σπίτι της και κλείδωσε την πόρτα. Δεν άφησε ούτε ακόμα και την Έλεν να μπει! Μα καλά τέτοιο κλάμα για τον Άλεξ; Σιγά μην ήταν και ερωτευμένη μαζί του... Βρε λες; Μπαααα «έρωτες σε τέτοια ηλικία δεν υπάρχουν!» όπως έλεγε κι ο παππούς μου που υπηρέτησε στο Α' Παγκόσμιο πόλεμο «Εμπιστεύσου με *κλείνει το μάτι* είμαι έμπειρος»... Το οποίο είναι ...περίεργο... γιατί πάντα μπροστά στην γιαγιά έλεγε ότι ήταν η πρώτη και η μοναδική του... Θεός σχωρεσ'τον εκεί που είναι!

Κατέβηκα τα σκαλιά, έφαγα πρωινό και εξεπλάγην που δεν ήταν εδώ ο μπαμπάς για να μαλώσει με την μαμά... Πρόοδος... Έφυγα απ'το σπίτι και πήγα να πάρω την Έλεν για να φύγουμε μαζί.

*PRANK WARS*Where stories live. Discover now