Κεφάλαιο:Cringemas Pt.1
Τα Χριστούγεννα συνήθως θα τα περνούσα στο σπίτι μου μαζί με την μαμά μου και τον μπαμπά μου. Όταν ήταν και οι δύο εδώ βέβαια. Φέτος αποφάσισα όμως να τα περάσω εδώ, και την Πρωτοχρονιά να την περάσω με τον πατέρα μου στην Αμερική.
Κι όμως... Πέρασε τόσος καιρός...
Αν με ρωτούσε κάποιος πως θα χαρακτήριζα αυτό το χρονικό διάστημα μεταξύ του Οκτώβρη και του Δεκεμβρίου... Γεμάτο θα 'λεγα...
Εγώ και οι Άσλεϋ πιαστήκαμε στα χέρια μερικές φορές... Καλά...Πολλές φορές... Ακολούθησε από μία σειρά φαρσών...
*Μουσική από άρπες*
Ήταν μία εβδομάδα μετά την εκλογή του προέδρου του 15λους (δείτε κάτω στο A/N) όταν το είχαν πια ξεπεράσει όλοι και κανείς δεν έδεινε σκατό... Όταν η λεγαμημένη ετοίμασε ένα σατανικό σχέδιο... Καλά κι εγώ θα το 'χα σκεφτεί βασικά.... Ο οποιοσδήποτε θα το 'χε σκεφτεί...
Η λεγαμημένη απ'το πρωί έβαλε κάτι στον καφέ μου και με πείραξε... Πολύ... Συνεννοήθηκε με τους φίλους της (ειλικρινά γιατί έχει φίλους;) και έκλεισε όλες τις πόρτες των τουαλετών εκτός από μία και έβαλε κάποιον να βάλει φαγουρόσκονη στο καπάκι.
Απ'την πρώτη στιγμή που την είδα, ήξερα οτι κάτι τρέχει μ'αυτήν... (Την τουαλέτα λέω)Το εντερικό καθήκον μου όμως με καλούσε και... Ναι...
Πήρα μία ωραιότατη αποβολή γιατί κατέβασα το παντελόνι μου μπροστά σε όλο το σχολείο για να ξυστώ...
Παίρνω πολλές αποβολές; Κάποιος να τις μετρήσει!
Και γυρνάω και βλέπω την λεγαμημένη να γελάει σαν μαϊμού που μόλις το 'σκασε απ'το τσίρκο.
Ε... μετά έπρεπε να το ανταποδώσω... *σατανικ σμάιλ*
Έχουμε πολλά δέντρα γύρω απ'το σχολείο μου... Και ήταν Νοέμβριος... Και τα φύλλα είχαν πέσει... Νομίζω καταλαβαίνετε που το πάω...Εγώ, ο Πέτρος και ο Άλεξ συνεργαστήκαμε για να κάνουμε κάτι υπερτέλειο! (αυτό έγινε έξω απ'το σχολείο)
Κάναμε μία τεράστια στιβάδα απο φύλλα και κρυφτήκαμε μέσα. Βάλαμε τον Μάλκολμ να φωνάξει να έρθει να δει κάτι και με μία απότομη κίνηση βγήκαμε κι οι τρείς φωνάζοντας και ρίχνοντάς την μέσα. Η τσιρίδα της ήταν όλα τα λεφτά... Όπως και τα μαλλιά της που ήταν γεμάτα με φύλλα... Θα μπορούσα να πώ οτι ήταν μία, φυλλική συμμετοχή :D Όχι; Καλά....
Ε και συνεχίστηκε έτσι μέχρι και σήμερα. Όμως σήμερα είναι το πολιτιστικό διήμερο που κάνουμε κάθε χρόνο... Όποιος δεν ξέρει τι είναι... Είναι στις 23-24 Δεκεμβρίου και το σχολείο οργανώνει διάφορες δραστηριότητες για τα παιδιά. Για να παίξεις χρειάζεσαι κάτι μάρκες τις οποίες αγοράζεις και τα λεφτά αυτά στέλνονται σε φιλανθρωπίες. Υπάρχουν οι εξής δραστηριότητες: Ρουκ Ζουκ, Παντομίμα, Κυνήγι Θυσαυρού, Βρες την φράση και Escape Room. Εγώ συμμετέχω σε ΟΛΕΣ
YOU ARE READING
*PRANK WARS*
Teen Fiction«Άστα άστα! Δεν χρειάζομαι την βοήθειά σου! Πολλά έχεις κάνει!» Φάνηκε πληγωμένη για ένα λεπτό... Μετά θυμός κυρίεψε το πρόσωπό της. Σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος της και στερεώθηκε στο αριστερό της πόδι: η πιο κλισέ μπιτς στάση που έχω δει ποτέ...