BÖLÜM 2

84 5 0
                                    

ALYA'NIN AĞZINDAN

Mislin'in yanından uzun sohbetten sonra ayrıldım.Bizim yaşadığımız yer fazla ıssızdı.Bu yüzden korkum aşırı derece gün yüzüne çıktı.Allahtan evlerimiz  aynı sitede idi o nedenle kısa sürede ulaştım evime.Eve ulaştığımda üstümü değiştirip hemen uykuya daldım.

^^^^^

Sabaha fazla dinç kalkmıştım.Hemen hazırlanıp okula gittim.Ben sabahları uyandığım zaman hemen kahvaltı edemezdim. O yüzden kahvaltı etmeden evden çıktım. Okula gittiğimde Mislin'in orda olmadığını gördüm ve onu beklemeye başladım.Birkaç dakika sonra içeri bir çocuk girdi.Bu çocuğu daha önce okulda hiç görmemiştim.

Çocuk,uzun boylu,mavi gözlü ve sarı saçlarıyla dikkatimi çekmişti.Zaten böyle tipler hep dikkatimi çekmiştir benim.

Ben çocuğa bakarken o da bana baktı ve ufak bir tebessüm yolladı bana.Bende ona bir gülümsemeyle karşılık verdim .Bir dakika onun gamzesi mi var?! İşte en çok dikkatimi çeken özellik.Gamzelilere biterdim ben ya.

Çocuğun arkasından ağzım açık bir şekilde bakarken Mislin gelip beni dürttü.

Mislin"Kanka noldu? Niye öyle bakıyorsun? " kendime geldiğimde şaşkın bir ifadeyle" Bir çocuk gördüm. Ve onu hiç burda görmediğime yemin edebilirim"dedim.

Mislin bana çözemediğim bir ifadeyle baktı ve "E ne var bunda yeni gelmiştir belki." bende ona aynı ifadeyle bakıp" Bunda sorun yok zaten canım benim. Sorun çocuğun benim dikkatimi çekmesi. "Mislin benim suratıma şaşkın şaşkın bakarken bende onun suratına aynı şekilde bakıyordum.

Çünkü Mislin her erkeğin benim dikkatimi çekmediğini bilirdi.

Mislin" Çok merak ettim doğrusu"dedi bende  "İllaki görürüz bebeğim" dedim.

^^^

Sınıfa çıktığımızda her zamanki yerimize oturduk. Bende Mislin'e biraz (!) çocuktan bahsettim."Kanka çocuğun gamzeleri vardı. Böyle belediye çukuru gibiydi Mislin. Çok güzeldi gamzeleri."Mislin bana bıkkın bir ifadeyle bakıp" Ayyy yeter Alya vallahi bıktım! Sabahtan beri yok çocuk şöyle yok çocuk böyle yeter! Aaa bu kadar da olmaz ki! Gamzeleri varsa var aynısı Meriç'te de var onu bu kadar anlatamıyorsun bana! "diye bağırdı. Yerime sinerek" Ama kanka Meriç farklı bu farklı.Meriç' in gamzeleri güzel ama bunun saçları, gözleri, gamzeleri daha farklı. "diye karşılık verdim.

Evet, bir Meriç İzgi hayranıyım. Aşırı derecede hemde.

Mislin ağzını açıp tam bişey diyecekken içeri hoca girdi. Ve derse başladı. Vallahi teneffüste hocanın elini öpeceğim. Mislin'in azarlamasından kurtardı beni. Ben Mislin'e kibirli  bir ifadeyle baktığımda, o da bana "seninle sonra görüşeceğiz"temalı bir hareket yaptı.Bende ona karşılık omuz silkip yerime oturdum.

Büyük ihtimalle tenefüste Toprak'ın yanından ayrılmayacağım.Toprak demişken,Ege ile kapıda belirdiler.Hocadan özür dileyerek önümüze oturdular.

Toprak'a dönüp"Yakışıklı kardeşim benim.Ne ponçiksin öyle ya."Toprak bana dönüp"Ne istiyorsun Alya? "dedi.E tabi tanır beni hep yaptığım hareket sonuçta."Kanka beni kuzeninden kurtarman lazım.Yoksa azar işiteceğim."dedim.Bana"Yine ne yaptın Alya?"dedi."Beni tanıman çok hoş kardeşim.Çok sevin-""Sadede gel Alya."dedi bıkkınlıkla."Birazcık kafasını şişirmiş olabilirim.Yani bilirsin fazla konuşmam a-""Anladım.Seni kurtarmazdım ama bu son.Bir daha karışmam ona göre."dedi."Aslan kardeşim benim.Hem sen niye benim lafımı bölüyorsun ya? Ben hiç öyle şeyler yapıyor muyum Ayıp ayıp.".Ege arkasına döndü"Bir susun lan! Bir halt anlamadım sizin yüzünüzden!"diye kızdı."Sustum abi kızma."diyerek ağzıma gizli fermuar çektim ve dersi dinlemeye başladım.

ESKİ DOSTLUKLARDAN YENİ DOSTLUKLARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin