Her kız hayatında en yakın arkadaşı olsun ister işte buda bizim hikayemiz.
MİSLİN 'İN AĞAZINDAN
Beşinci sınıfın ortalarındayız ve bu ders seçmeli ders. Dersin olduğu sınıfa girdim ve arka sıralardan birine oturdum dersin başlamasını bekliyorum. Seçmeli ders sınıfından arkadaşım yok. Annem zorla seçtirdiği için zorla geliyorum zaten buda yetmezmiş gibi çoğu kişi benden büyük ve kendimi çok kötü hissediyorum ta ki o ana kadar. sınıftan içeri ayağı kırık ,sarı saçlı mavi gözlü,orta boylu, aynı benim gibi ne zayıf ne de kilolu bir kız girdi. Kız içeri girdiğinde yer aramaya başladı kız nedense çok hoşuma gitti ve ne tesadüf sınıfta sadece benim yanımda yer var neyse kıza seslendim "Heyy burası boş gel istersen " kız geldi ve yanıma oturdu.
Alya, Ayağım kırık olduğu için okula ikinci dönem başladım yani beşinci sınıfın ortalarındayız . Okula gittim son iki ders seçmeli ders dediler neyse annem önceden müdür yardımcısına sınıfı sorduğu için biliyorum . ayağım kırık olduğu için sınıfa geç gittim .Kapıdan içeri girdim ve yer aramaya başladım arkalardan bir kız seslendi " Heyy burası boş gel istersen" kıza baktım uzun kahve rengi saçları ,kahve rengi gözleri, benden birazcık uzun boyu ve aynı benim gibi ne zayıf nede kilolu bir kız nedense bana çok şirin gelmişti ve yanına gidip oturdum.
VE ŞİMDİ EN YAKIN ARKADAŞ OLMUŞLARDI ANCAK MACERA YENİ BAŞLIYORDU
Beşinci sınıftan sonra her şey normal gitti ta ki sekizinci sınıfa kadar
Şimdi okula geldim ve kapıda Alya'yı beklerken ileriden belirdi seslendim "Kanka burdayım"ve delice el sallamaya başladım. Alya ,"Kuzum yaa seni çok özledimm"dedikten sonra ellerimi iki yana kocaman açıp, Alya'ya doğru koştum ve delice sarıldık, dışardan görenler ise deli bunlar der gibi bakıyorlardı bize.Sınıfımız en üst katta olduğu için oraya doğru yavaş yavaş çıkıyorduk, bir anda kolumu biri tuttu ve beni kenara doğru çekmeye başladı.Ben o anda bağırmaya başladım" Yaa dur ne yapıyorsun bıraksana be manyak!" okulumuzdaki şizofren çocuk annesi onunla hem ilgilenmediği gibi hemde ilaçlarınıda da vermiyor ve çocuk ilaçlarını almayınca tam bir deliye dönüyor .
Alya," Yaa yardım edin kimse yok mu Toprak nerdesin yaa toprak yardım et." Toprak aşağıya doğru inmeye başladı. "Toprak yardım et nolur kurtar beni lütfen!!!"Toprak benim kuzenim en yakın erkek arkadaşım ve sırdaşımdır kendisi .Toprak,"Polat bırak lan bırak Mislin'i lan bırak diyorum sana bırak lan kuzenimi." Polat beni kolumdan tutup sürüklemeye devam ederken toprak bir anda merdivenlerden Polat'ın üstüne atlayarak onu yumruklamaya başladı.Daha sonrasında toprak beni Polat'ın elinden kurtarıp kenara ittirdi ve Polat'ı tuvalete soktu. Toprak, "Sen benim kuzenimi kolundan tutup kenara çekersin ha! Açelya'ya yaptığın gibi mi yapıcaktın ha kenara çekip Mislin'i de mi öpücektin?" Toprak beni kenara ittikten sonra kendime gelemedim zaten şoka girmiştim o anlarda toparlayamadım kendimi Alya bana sesleniyordu ancak onu duyamıyordum .
»
Çok kötüydüm m o anlarda bütün herkes etrafıma toplandı ancak bir yandan da tuvaletten sesler geliyor daha sonra birkaç erkek tuvalete doğru koştu birkaç kızda hocalara haber vermeye gitti. Sanırım kızlar hocayı bulmuş olacak ki birinci kattan bir çocuk hoca geliyor diye bağırmaya başladı. Soner hoca geldi ve tuvalete girdi çıktıklarında Polat'ın ağzı burnu dağılmış şekilde dışarı çıkardı.
Soner Hoca, "Bu pislik gene ne yaptı?" Alya ,"Hocam Mislin'i kenara çekip öpmeye çalıştı .Alya şu salak cümleyi kurunca herkes AAAA çekti hoca Polat'ı disipline götürürken bende hem hala şokta olmam ve tüm okulun bunu öğrenmesi ile bayılmışım. Gözlerimi açınca Egeyi gördüm ben Ege'yi arkadaşım olarak görüyordum ancak o ana kadar. Ege bana baktı ve ufakça tebessüm etti. Ahhh ölüyorum galiba!! Ege ," Daha iyi misin Mislin?" dediği anda mideme bir şeyler oldu hani derler ya midemde kelebekler uçuşuyor diye benim midemde bildiÄŸimiz fil tepiniyor gibi hissediyorum. Ege ,"Mislin iyi misin?" "E..e..evet iyiyim ama biraz başım ağrıyor" Allahım ne oluyor bana ya ? Ege'ye sordum "Toprak ve Alya nerde?" Ege, "Toprak Soner hoca ile gidiyor, Alya revirdeki hemşireye haber vermeye gitti seni götürdüğümüzü söylemek in bende seni yerde öyle görünce panikledim hemen kucağıma aldım hocaları beklemeden kızmadın umarım?" Ayy beni de düşünürmüş"Hayır tam tersine sana minnettarım "dedim ve ufakça tebessüm ettim. Revire gittiğimizde Alya panik içinde bizi bekliyordu .Alya,"Kanka iyi misin?" "Evet iyiyim kuzum merak edilecek bir şey yok hatta buraya gelmemize bile gerek yoktu." Hemşire," Hemen sana bir serum takalım tatlım " "Ayy hiç seruma falan gerek yok canım ben iyim ne serumu?" Alya," Mislin ama şu iğne korkunu bir yenemedin ha " alyaya yandan bir cimcik attım sessizce" Sussana kızım sen ya" "Yok tatlım ben beşinci sınıfta korkuyordum en son ,da hiç şimdi boşuna dersten kalmayayım diye dedim" Alya, "Mislin o serum takılacak ,şimdi ben lavaboya gidiyorum geldiğimde o serum takılmış olacak." "off tamam ya taktırıcam ama birinin elimi tutması lazım " Alya ,"Tamam Ege tutar işte senin elini ,tutarsın dimi Ege " dedi ve göz kırptı . Ege , "Tabiki tutarım ne demek ." Evet Alya haklıydı iğneden korkuyordum ama ne yapabilirim ki elimde değil. Hemşire iğneyi yaparken Ege'nin elini tutum hani demiştim ya midemde sanki fil tepiniyor diye tam da şimdi öyle oldu. Daha sonra hemşire gitti ama biz Ege ile konuşmaya daldık ve ellerimizi bırakmayı unutmuştuk ta ki o ana kadar . Toprak, "Laan ne oluyor burda oğlum siz ne iş " dediği anda biz ellerimizi hala bırakmadığımızı anlamış olduk. "Toprak biliyosun ya benim iğne korkum var o nedenle elimi tutmuştu Ege ." Ege , "Toprak Bro sen ne anladın ki yoksa başka bişey mi anladın ha?" Toprak, "Yok Bro ne anlayabilirim ki." "Off bırakın şu bro muhabbetini içim sıkıldım ya , hem ben ikinize de teşekkür ederim kuzen sen beni o manyağın elinden aldın, ege sen hem beni buraya kadar getirdin hem de iğneden korktuğumda elimi tuttun ikinize de minnettarım."...
Bu gün serum aldıktan sonra eve gittim alya da benim ile birlikte geldi bizim ev okula baya uzak olduğundan otobüs ile gitmek zorunda kaldık bu gün akşama kadar Alya bizdeydi o nedenle uzun uzun konuşacaktık anlaşılan . Otobüste hiç konuşmadık neredeyse on beş dakika boyunca konuşmadık eve geldik üstümüzü değiştirdik ve evdeki abur cuburlardan yemeğe başladık . Aynı zamanda da film izliyorduk .hemen konuyu açtım "Alya sana bir şey sormam gerek." Alya, "Sor kuzum seni dinliyorum." " ya bak şimdi millet midemde kelebekler uçuşuyor diyolar ya benim Ege'ye bakınca midemde bildiğimiz fil tepiniyor bu ne anlama geliyor yani?" Alya gülmeye başladı nerdeyse beş dakika gülmüştür . En sonunda patladım " Yeter be insanı sinir ediyorsun ha söylediğme pişman ettin sana bir daha bir şey söylersem bana da Mislin demesinler " Alya, "Tamam ya gülmek yok bak söz zaten sinirlerim bozuldu da ondan güldüm ." "tamam biliyorum neden sinirlerinin bozulduğunu evet onu bu güne kadar arkadaşım olarak görüyordum ancak bu gün içimde bir şeyler oldu bu duyguların tarifinini tam olarak ben de bilmiyorum eğer ne zaman bu duygulardan emin olursam o zaman açalım bu konuyu lütfen!" Alya, " Tamam bebeğim sen nasıl istersen" ve bu konu ben açana kadar açılmayacak.
2.BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ DOSTLUKLARDAN YENİ DOSTLUKLARA
Roman pour AdolescentsUzun zamandan beri yakın olan iki kızın hikayesi...