MİSLİN 'İN AĞAZINDAN
Alya bizi sınıfta yalnız bıraktıktan sonra içimden her şeyi geçirdim evet ondan hoşlanıyordum evet bunu kendime bile zor itiraf ettim ama bunu ona itiraf etmem pek de kolay olacağını düşünmüyorum bir süre yüzüne baktim siyah gözleri parlıyordu sanki yada bana öyle geliyordu normalde dalgali olan saçlarını her gün düzleştiriyor ve yukarı doğru dikiyordu ve bu ona çok yakışıyordu. Ahh yaktin kalbimi EGE DENİZ soy adı gibi bir durgun bir dalgalıydı neredeyse 5 dakika boyunca yüzüne baktım en sonunda kendimi toparladım ve konuşmaya başladım"Ege sana bir şey söylemem lazım ama nasıl söyliyeceğimi bilmiyorum" Ege , " Söyle Mislin seni dinliyorum " dedi ve o muhteşem koonuşmayı yapmaya başladım.
^^^^^^^^^^^
"Ege ben senden hoşlanıyorum nolur hemen cevap verme yada bir şey yapmana da gerek yok istersen ben bu cümleyi hiç söylemedim var sayar arkadaşlığmıza devam ederiz sen bilirsin" Ege, "Mislin bak ben de senden hoşlanıyorum ama kendime güvenemiyorum nolur bana zaman ver"Peki sen nasıl istersen" dedim ve gücenmişçesine yüzüne bakıp yüzümü yere indirdim ve "İyi günler Ege "deyip sınıftan çıktım o da hemen arkamdan çıkıp "İyi günler Mislin" dedi ben hemen vakit kaybetmeden Toprak ve Alya 'nın yanına gittim anlaşılan Alya toprağa hiçbir şey çaktırmamış olacak ki hala Pakize ile ilgili konuşuyorlardı ama Toprak ' a bunu bir şekilde söylemem lazımdı ve toprağı bize gelmesi için ikna ettim "yaa toprak lütfen bize gelmen lazım bak hem havuzu da doldurdular havuza gireriz ha ne dersin hem Tarçın ile de oynarız yaa lütfen bize gell , hemen sizin evden kıyafetlerini alır bize geçeriz hafta sonu bizde kalırsın."toprak pes etmiş gibi ellerini kaldırdı "Tamam tamam geliyorum " ege de o sırada bizi dinliyormuş" aaa ne tesadüf ben de halamlarda kalmayı düşünüyordum ."Ve muhteşem haber Ege 'nin halası bizim sitede oturuyor Alya hemen ordan atıldı aa sen hiç Çağla teyzelerde kalmassın ki nerden çıktı bu fikir?" " Ege canım istedi yahu keyfimin kahyası mısın hem hep birlikte takılırız işte fena mı olur?"dedi ve bana doğru göz kırptı . Ahh bu çocuk napıyor bana zaman ver diyor sonrada yakınlaşmaya çalışıyor .Ege ve toprak komşu oldukları için hep birlikte gelip birlikte giderler bir apartmanda oturuyorlar en üst katta Topraklar onun bir alt katında da Egeler ilk önce ege eve girdi ve sanırım annesinden izin almaya çalışıyordu çünkü yukarı çıkarken en arkada ben vardım ve halamı arayıp haber ver dedi . Bu çocuk neyin peşinde yahu
^^^^^^^^^^^^
Eve geldik herkes evlere dağıldı ve iki saat sonra havuz başında buluşmak için sözleştik Toprak ile yemek yedikten sonra yukarı çıkıp üstümü değiştirdim siyah mayomu giydim üstünde "Beach Bunny ( Plaj Tavşanı) " yazıyordu daha sonra üstüme beyaz pareo mu giydim ve koridora çıktım Toprak da kardeşim Enes'in odasından çıktı o da altına siyah şortunu giymişti yanında "cool " yazıyordu Toprak ile dalga geçtim "OO çok coolsun kuzen " toprak da kusur kalır mı "Sen de pek şirinsin tavşancık " dedi . Bir anda ciddileştim "Hadi bırak kuzen goy goyu da sana bir şey söylemem lazım , ama kızmak yok." "Tamam söyle seni dinliyorum kuzen" "Ben Ege'den hoşlanıyorum ve bunu Ege'de biliyor bu gün çıkışta söyledim ona "Toprak bir anda kasktı kesidi ve içinden sessizce bir küfür etti kolumu tutup sarstı "o nededi peki Mislin ?" diye bağırdı bende gücenmişçesine Toprak'a bakarak her şeyi anlattım . Toprak " Ah mislin bana sormadan niye boyle birşey yaparsin ki siz daha ege yi tanımıyorsunuz " "Ege Aleynaya da aynisini yapti sonra aleyna peşini birakmayinca 1 hafta cikti sonra onu da yerk etti o yuzden cok hayal kurma derim kuzen hem kendinin icin hem ege icin eger senin gozunden 1 damla yas akarsa onun yuzunden bunu onun yanina birakmam duydun mu beni?" evet dercesine kafami sallafim ve toprak in kollundan tutup asagi dugru inmeye basladik "nereye dercesine yuzume bakti "bakma oyle bana havuza gidiyoruz ."Havuza vardigimizda 4 tane şezlong tuttuk ve toprak dus alip havuza atladi bense hala gunes kremi sürüyordum ve gunes kremini surdukten sonra güneşlenmeye basladim tam iki saat oldu Alya nerse kaldi diye düşünurken yanımda Alya bitiverdi "Selam geç kalmadım umarım ""Hayır tatlım tam vaktinde geldin" dedim ve pareomu çıkartıp havuza atladım.bu hafta sonu böyle geçti neredeyse her saat havuza girdik. birkaç hafta boyunca hiç bir şey olmadı sadece tenefüsler de Toprak'ın sevgilisi Pakize ben ve Alya Ege ,Toprak ve arda 'yı kesmek dışında hiçbir şey Arda bir anda bizim çocuklarla yakın arkadaş oldu hatta Alya buna çok sevindi.Birkaç gün sonra bütün hayallerim başıma yıkıldı Ege Pakize 'nin kuzeni "Afra ile el ele okula geldiler evet Toprak haklıydı Ege tam bir pislik ti Alya ile şok olmuştuk Alya hemen ege ve afra nın yanına gidip ege ye sordu "ege siz sevgili miisiniz "ege, evet nedden ki?" dedi. "hiç merak ettim" dedi ve koşarak yanıma geldi "kanka sevgililermiş"benim gözlerim doldu ve ağlamaya başladım alya yandan kanka boşver ya değmez diyordu ve birkqaç bişey daha söylemeye devam ediyordu ki alyaya suss!!!! diye bağıdım ve kafamı gömüp ağlamaya başladım bu iki ders boştu sanırım Toprak gelmişti çünkü önümde bir ses belirdi selam gençlik mislin uyuyor mu yoksa uykucu yaa gece kesin gene geç yattı benden ses gelmeyince alyaya dondu ve ne oldu buna diye sordu alya kendine sor diye söyleyice toprak bana sordu ne oldu diye sordu ben cevap vermeyince kafamdan tutup yukarı dogru kaldirdi ve yuzume baktı. Gozlerim büyük ihtimalle ağlamaktan kızarmış ve şişmişti.Toprak,gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı."Mislin,bak son kez,son sabrımla soruyorum.Ne oldu ".O böyle deyince içimdeki acı katlandı ve tekrardan hüngür hüngür ağlamaya başladım kafamı tekrar sıraya gömdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ DOSTLUKLARDAN YENİ DOSTLUKLARA
Teen FictionUzun zamandan beri yakın olan iki kızın hikayesi...