ALYA'NIN AĞIZINDAN
Aral,Mislin'i öperken ben sadece onlara bakıyordum.Omuz silktim sanki her gün yaşıyorum:).Çantamdaki post-itlerden alıp 'ben okula gidiyorum'yazıp Mislin'nin alnına yapıştırdım.Onu bile farketmemişlerdi.
Okula doğru giderken Arda'yı gördüm.Seslendiğimde direk bana baktı ve tebessüm etti.Sanırım Arda'yı artık uyarmalıyım yoksa bir dahaki gülüşünde onun gamzelerini yiyebilirdim.Koşarak yanına gittim.
"Naber"
"İyi sen"
"Bende iyi.Toprak'tan haberin var mı Ne zamandır konuşmuyoruz onla"
"Evet haberim var.Şu an sınıfta olmalı.Vee sanırım sana biraz kırgın Alya."
"Anladım ben.Şimdi gönlünü almaya gideyim o zaman."dedim.Bana gülüp"Git bakalım."dediğinde arkamı dönüp yürümeye başladım.Aklıma gelen şeyle Arda'ya doğru gidip"Arda bence bir daha bana bakıp gülmemelisin."Arda bana garipçe bakıp"O nedenmiş"
"Sorgulama senin iyiliğin için maviş."
"Peki MAVİŞ"Arda'ya elimi salladıktan sonra arkamı dönüp yürümeye başladım.
"Alya!!"
"Efendim."
"Gözlerine ne oldu"
"Ne olmuş"
"Kıpkırmızı olmuşlar."
"Hee onlar mı uykusuzluktan hepsi ya."
"Anladım.Neyse görüşürüz."
"Görüşürüüz."Artık sınıfa gitmeliydim bence.Sınıfa gittiğimde Toprak kafasını sıraya gömmüş yatıyordu.En sevecen sesimle"Topraak,nabeer!"Toprak bana kısa bir bakış fırlatıp tekrar kafasını sıraya gömdü."Aaa!Hadi ama hep küs kalamayız ya."
"Git başımdan Alya."
"Gıybet desem."Toprak kafasını kaldırıp "Dökül hemen!"
"E tabi ağır başlı da olsan gıybete hayır diyemezsin."
"Dökülüyor musun artık!"
"Aral,Mislin'i seviyormuş."
"E ne var bunda.Bende bir zamanlar birini seviyordum."ona "Sen malsın!"deyip önüme döndüm.E bu kadar depresyon fazla ama.Pakize ile ayrıldılar ve beyefendinin depresyonu 2 haftadır geçmedi. Bir kaç dakiika sonra Toprak"Laaaannn!"diye bağırarak ayağı fırladı.Onun bu tepkisine reflekse bende ayağı fırladım."Ne demek Aral,Mislin'i seviyormuş lan!Teker teker gelsinler."
"Aral,uzun zamandır seviyormuş.Bu gereksizi sıkıştırmış dövüyorlardı.Biz de o zaman öğrendik."
"E şimdi neredeler peki."Omuz silkip,
"En son yiyişiyorlardı."Toprak birden bire bana kıpkırmızı bir suratla bakınca kaçacak delik aradım desem yeridir.Ah bi ağzımı tutamadım be."Ne dedin sen"
"Nedemişim ben"
"Alya kelime oyunu yapma bana!"hemen pencereye bakıp"Aaa!O Polat mı"Toprak arkasını dönüp pencereye baktı.Bende fırsattan istifade hemen kızlar tuvaletine koştum.Derin bir nefes alıp elimi yüzümü yıkadım.Bir süre sonra Toprak'ın sesini duydum"Alyaa!Hadi kardeşim çık dışarı bak bir şey yapmayacağım.Valla bak."Ama Toprak'a güvenilmez.En iyisi burası.Ne olur ne olmaz diye bir kabine girdim.Zaten bomboştu kimsede görmememiştir.
Bir süre sonra tuvaletin kapısı açıldı.Fazla kullanılmayan bir kabinde olduğum için fazla sıkıntı yapmadım.Kapı hızlıca açılınca karşımda Toprak'ı görmeyi beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ DOSTLUKLARDAN YENİ DOSTLUKLARA
Teen FictionUzun zamandan beri yakın olan iki kızın hikayesi...