Multimedia:Poyraz okula girişi.Ve arkadaşları:)Müzik:Twenty One Pilots - Heathens Ayrıca kitabın tanıtım videosunu izlemeyi unutmayın! https://youtu.be/LBxQWFT5ZZo
Hayatınız hep sıradan gittiğinde hepimiz eminim ki,' .Hayatım da bir değişiklik olsun.' Diye dilekte bulunmuşsunuzdur.Bende böyle bir dilekte bulundum.Ama arkamda sırıtan Poyraz gibi bir mucize istemiyordum.
"Sanırım kurtulduk." Dedi nefes nefese yere oturarak.Nefesimi dengelemeye çalışarak elimi kalbimin üstüne koydum cidden aşırı derecede yorulmuştum.İki sokaktır koşuyorduk.Adamlarda sonunda pes ederek başka sokaklara girmişti.
"Başıma açtığın derde bak.Şuan benim evde olmam gerekiyordu." Alayla dudağından akan kanı sildi. "Çok yazık bu saatte uyuyor musun sen ya?"Gözlerimi devirdim.Bu çocuk bir saniye bile ciddi olamıyordu.
"Aptalsın sen,aptal." Yerde ki çantamı alıp,hızla koluma taktım ve yürümeye
başladım. Arkamdan bağırmaya devam etti."Sende çok seksisin.Eee numaranı vermeyecek misin?"
Arkama bakmadan bile alayla sırıttığını hissediyordum.Hızla yürümeye devam ettim.Kendini beğenmiş, pisliğin tekiydi.Egoist.
****
İlk defa evin sokağına geldiğimde mutlu ve huzurlu hissediyordum.Az önce ki yaşanlardan sonra sanırım tek güvende olabileceğim yer burasıydı.Tony hala sandalyesinde oturmuş etrafı süzüyordu.
"Geç kaldın bugün." Umursamazca omuzlarımı silktim. "Mesai geç bitti." Diye yalan söyledim.Aslında peşinde silahlı adamlar olan bir çocukla kaçtım.Sanırım bunu söyleseydim gözleri yuvalarından fırlardı.O derecede panik biriydi Tony.
Kapıyı açmadan Tony'e döndüm. "Annemler geldi mi?" Burukça gülümsedi.
"Hayır.Sanırım bugün gelmezler.Adamlarla gittiler." Başımı sallayıp hızla kapıyı açtım.Kendimi eve atmamla,omuzlarımda ki stres bir anda yok oldu.
Sanki dışarıda ne kadar kalırsam,tehlikeler peşimi bırakmayacak gibi hissediyordum.Evde kimse olmaması beni biraz daha rahatlatmıştı.Annem ve o adam genelde birileriyle gidince bir iki gün dönmüyordu.
Artık ne halt ediyorlarsa,uzun bir süre önce annemin iyiliğini düşünmeyi bırakmıştım.Çünkü o hiçbir zaman benim iyiliğimi düşünmemiş.Apar topar evlenmediği bir adamın yanına bizi taşımıştı. 'O benim sevgilim.' Diye tanıtmıştı.
Ne kadar güzel..Düşüncelerimi hızla yok edip,üstümü çıkarmaya odama koştum.Bir an önce uyumak istiyordum.Merdivenlerin her adımımda korku filmindeymişiz gibi çıkardığı gıcırtılar ürkmeme sebep oluyordu.
Odamın kapısını arkamdan kapatıp,üstümü çıkarmaya başladım.Penceremden içeriye giren ışık tüm odayı aydınlatıyordu.Hiçbir zaman perdelerimi kapatmıyordum,gökyüzünü bu kadar yakından görmek her zaman beni rahatlatıyordu.
Pantolonumu katlayıp yatağın üstüne koydum.Kazak çıkarmaktan nefret ediyordum.Bir türlü kolayca çıkmıyordu.Dışardan gelen ıslık sesiyle kazağımın üstünden arkama baktım.Kim bilir dışarıda ne eğlenceler oluyordu.Kazağımı yatağa koymamla,tekrar bir ıslık sesi geldi.Kaşlarımı şüpheyle çattım.
Penceremden dışarıya baktım.Aşağıda kimse yoktu.Islık sesin tekrar çalmasıyla karşı eve baktım.Poyraz!Küçük bir çığlık atıp hemen kazağı üstüme geri giydim.Pencereden tekrar baktığımda Poyraz karşı evin penceresinden beni gözetliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Penceremdeki Yabancı
Teen FictionO gece yarısı gözlerim buluştu seninle.İşte tam o anda senden uzak durmam gerektiğini biliyordum.Hiçbir şey olmamış gibi gitmeliydim ama gidemedim.Sen karanlığa aşıktın.Halbuki herkes gibi iyiyi seçmek varken.Ama şeytanın avukatıydın. **** Biranda o...