Multimedia: The Weekend - Star Boy
Resimde : Duru.Dersler umduğum kadar korkutucu değildi.Öğrencilerin aksine öğretmenler normaldi.Beşinci ders bittiğinde rahatlayarak nefesimi bıraktım.İlk günden ders işlemek öğretmenlere zevkmi veriyor anlamıyorum.
Telefonumu alıp sınıftan çıktım.Herkes çoktan koridorlara yayılmıştı.En azından Poyraz'la karşılaşmamıştım.Onun tavırlarına bir dakika bile katlanamıyordum.Ne işler çevirdiğide belli değildi.Peşindeki adamlara bakılırsa çokta iyi işler çevirmediği ortada.
Birde üstüne üstlük yan eve taşındı.Ayrıca çokta mükemmelmiş gibi aynı okuldayız.Ben o geceki aksiyonu ve onu unutmak istedikçe dibimde bitiyordu.Düşüncelerimi bir kenara bırakıp,tuvaletin kapısını açtım.Kızlar burayı işgal etmemişti,şaşırtıcı.
Telefonumu cebime koyup,suyu açtım.İş yerinin yanı sıra sıcak suyu bulabileceğim bir olanak daha olmuştu.Sıcak suyun yüzüme deymesiyle,tüm bedenim karıncalandı.Bazen vücudumda çok fazla stres biriktiğini hissediyordum.Sanırım bir kum torbası bile sinirlerimi boşaltmama yetmezdi.
Yüzümden kazağıma damlayan sulara aldırış etmeden aynada kendime baktım.Yüzümün rengi gittikçe soluyordu.Gözlerimin altı morarmıştı.Sanırım hiçbir ayna beni güzel göstermeye yetmeyecekti.
Bıkkınca nefesimi bırakıp,yüzümü kuruladım.Aynaya tekrardan bakmamaya özen göstererek koridora çıktım.Tabi buna çıkmak denirse!Aniden çarptığım beden başımın zonklamasına sebep olmuştu.
"Özür dilerim."dedim utanarak.Başımı kaldırdığımda tek kaşını kaldırmış alayla bana bakan suratı görünce omuzlarım aniden düştü.
"Beni sevdiğin için özür dilemene gerek yok."Yavaşça dudaklarını yaladı.Kendini beğenmişliği zirvedeydi.
"Ne o şimdide kızlar tuvaletinde mi tacize başladın?"Gözlerini kısarak arkamda ki kapıya baktı.Sanırım kızlar tuvaletinin önünde olduğumuzu bile yeni fark ediyordu.
"Taciz mi?Asla yapmadığım bir şey.Genelde kızlar bana tacizde bulunur."Göz kırpmasıyla bütün öfke vücuduma yayıldı.Kendini bu kadar önemli sanmasına anlam veremiyordum.
İki gündür onu tanımama rağmen,bir yabancı olsam bile gözlerine baktığım zaman kibiri belli oluyordu.
"Diyecek başka gereksiz bir sözün yoksa gidiyorum."Alayla yüzüme bakmaya devam edince sertçe göğsünden itip koridorda yürümeye başladım.
Egosunu tatmin edecek başka kimsesi yok muydu da onca derdimin arasında birde onunla uğraşmak zorunda kalıyordum.Çekilmez biriydi.Ayrıca okulun karamsar koridorlarıda bir başka derdimdi.Acaip bir şekilde içimi daraltıyordu.Biraz hava almak için yönümü bahçeye çevirdim.
Bahçeye çıkmamla temiz havanın yüzümü okşaması,hemen beni rahatlatmıştı.Okulun içinde olduğu kadar bahçedede bir sürü öğrenci vardı.Sadece liselilerin olduğu bir okul olmasına rağmen,öğrenci sayısının bu kadar fazla olması garipti.
Sanırım ne kadar çok başıboş,değişik öğrenci varsa hep buraya yollanmıştı.Banka oturup bahçedekileri izlemeyi başladım.Herkes kendi halinde takılıyor,sohbet ediyordu.Bana doğru gelen gözlüklü kıza kaşlarımı çatarak baktım.Benim yanıma oturacak değildi.
Arkama döndüğümde benden başka kimse olmadığını görünce,bana doğru geldiğini anladım.
Yüzünde öyle pekte sevecen sayılmayan bir ifade vardı.Emrivaki bir şekilde yanıma oturdu. " Selam." Ses tonunda ki soğukluk alışık olduğum bir şeydi.Genelde insanlarla iletişim kurmayı pek sevmem.Aslında arkadaşlarım olsun isterdim ama sanırım yeni birileriyle tanışmak benim için çok zordu.O yüzden kendi halimde takılmam daha çok bana göre bir şeydi.
"Selam.Bir şey mi var?" Dedim pek dost canlısı olmadığımı belli ederek.Kibirle tek kaşını kaldırdı.Sanırım burada ki herkeste mevcut olan bir şeydi.'Ego.'
"Buradakilerin aksine pekte bizim gibi değilsin.Bende okulun bilgilisi olarak her öğrenciyi tanımakla sorumluyum."Histerik bir gülücük attım.
"Ayaklı gazetesin yani." Bozulmuş bir şekilde olduğu yerde huzursuzca kıpırdandı.
"Nasıl adlandırmak istiyorsan öyle adlandır.Seninle açık konuşucam Poyraz'la aranda ne var?"Bıkkınca nefesimi bıraktım. "İlk ve son kez söyleyeceğim.Onu doğru düzgün tanımıyorum bile ve ayrıca kesinlikle onunla aramda hiçbir şey yok.Kızlar sevinebilir."
Kuşkuyla kaşlarını çatıp yüzümü inceledi. "Güzel.Kızlar öğrenmem
istedi zaten,onların kendi öğrenme yöntemleri pek iyi değil.Açıkcası bu arada ben senin için söylüyorum,sonrasında kalbin çok kırılabilir.Poyraz romantik bir aşk hilayesi yaşayacağın biri değil."Alayla başımı salladım. "Poyraz'la romantik bir aşk hikayesi yaşama hayallerim yok zaten.Ayrıca kimse kimsenin canını yakamaz." Umursamazca omuzlarını silkti."Ben uyarayımda."
Artık gerilmeye başlamıştım.En nefret ettiğim şey birinin gelip bana ne yapmam gerektiğini söylemesiydi. "Sizin bu Poyraz hayranlığınız ne?Egosu ve kibirinden başka bir özelliği yok."
Çok bilmiş edasıyla gözlüğünü düzeltti. "Onu çekici yapanda bu.Şu bahçedeki kızları görüyor musun?"Eliyle rastgele bahçedeki kız guruplarını gösterdi.
"Her biri Poyraz ve gurubunda ki erkeklerle birlikte olmak için can atıyor.Tabi özelliklede Poyraz'la." Gözlerini kısıp diğer gurupları gösterdi. "Poyraz okulda ki kızların çoğuyla,bir kaç tanesi hariç birlikte olmuştur,her anlamda birlikteliği kastediyorum."
Göz kırpmasıyla,yüzümü buruşturdum.Poyraz pislik biriydi. "Anlayacağın Poyraz'ın elde edemediği bir kız şuana kadar olmadı.Öyle bir kız olursa sonu ne olur bilmiyoruz."Kuşkuyla kaşlarımı çattım.
"Sonu ne mi olur?" Kaşlarını çatıp bana baktı. "Sen bu okulu bildiğine emin misin?Burda okuyan herkesin burda olma sebebi var.Poyraz'ında derin bir sebebi."
İçimde ki kuşkular gittikçe derinleşiyordu. "Onun sebebi ne?" Teredütle dudaklarını kemirdi. "Tam olarak hiçbirimiz bilmiyoruz ama biraz psikopat bir tarafı olduğu ve istediğini elde edemeyince normal davranmadığını biliyoruz."
Ellerim karıncalanmaya başladı."Normal davranmıyor derken?" Rahatsız olmuş bir şekilde ayağa kalktı. "Daha fazla bir şey söyleyemem.Okulda intihar eden kız bize Poyraz'ın diğer yüzünü gösterdi."
Aklım bir sürü soru işaretleriyle dolmuştu."Nasıl yani?O kız neden intihar etti?"
Bıkkınca derin bir nefes aldı."Sadece Poyraz'ı terslememeye çalış,istediğini alamayınca iyi biri değil.Senin sonunda o kız gibi olsun istemem."Gülümseyerek arkasını dönüp uzaklaştı.Geriyeyse aklımda bıraktığı soru işaretleri kaldı.İntihar eden kızla Poyraz'ın alakası neydi ki?Ayrıca benim sonumun öyle olabilme ihtimali derken ne demek istemişti?
Düşünceler başımın ağrımasına sebep oluyordu.Kimdi bu Poyraz?Bir yandan bu kadar yabancı bir o kadar da tanıdık gelen Penceremdeki Yabancı kimdi?
♣♣♣♣
AÇIKLAMA:
Bölümü nasıl buldunuz umarım beğenmişsinizdir.Bu kitabımla ilgili aklımda çok güzel bir kurgu var,fakat bu kurguyu iyice bir düşünüp kafamda yerleştirip sizlere sunmak istiyorum.O yüzden bu sadece 3 bölümlük bir tanıtımdı.Diğer bölümler kurguyu tamamladığım zaman gelmeye başlayacak.
Penceremdeki Yabancı'yı beklerken yeni bölümlerini yayınlamaya devam ettiğim Dokunmak Yok adlı kitabımı okuyabilirsiniz.Sarsıcı kurgusu ve klişeleşmiş Kötü Çocuk,Bad Boy kitaplarının gerçek yüzü ve gerçek hayata ki kötülüğe mahkum olmuş bir gencin hikayesini okurlarıma sundum.Umarı beğenirsiniz.
Bölüme yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorum.
MamaMiaAmelia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Penceremdeki Yabancı
Teen FictionO gece yarısı gözlerim buluştu seninle.İşte tam o anda senden uzak durmam gerektiğini biliyordum.Hiçbir şey olmamış gibi gitmeliydim ama gidemedim.Sen karanlığa aşıktın.Halbuki herkes gibi iyiyi seçmek varken.Ama şeytanın avukatıydın. **** Biranda o...