Erkenden Sasuke'nin evine gitmiştim.Kapıyı abisi İtachi açınca ona mutlulukla selam verdim,İtachi'yi kendi öz abimmiş gibi severdim.
"Sasukee,Naruto seni bekliyor!"
O sırada arka taraftan sasuke sallana sallana geliyordu.Belli ki Yen'i uyanmıştı."Hey abi ben eve gelince beraber antreman yapıcaz değil mi?"
Abisi mutlulukla gülümsedi ve sasukeyi yanına çağırdı.Sasuke koşarak yanına gidince kafasına hafif bir şekilde vurarak
"Gelince konuşuruz Sasuke zaten bende Shisui ile buluşaçaktım.*Sasukenin omzunu tutar*Aklımda sana gösterebileceğim güzel bir teknik var"
Sasuke mutlulukla gülümsedi.Ben ise biraz,ıı birazıcık,çok azıcık.Kıskanmıştım.
"İtachi abi banada öğretsen olmazmı?"
Biraz canım sıkkın şekilde söylemiştim.Çünkü Babam çok yoğun olduğu için benimle antreman yapamıyordu."Üzgünüm Naruto ama bu teknik Uchiha klanına özel.İstersen başka zaman üçümüz antreman yapabiliriz."
"Tamam"
Diyerek gülümsedim ama aslında biraz üzülmüştüm.Klana özel bile olsa bana öğretse ne olurdu ki?***
Sasuke ile 7.takımın buluşma yerine çoktan gelmiştik ama etrafta kimse yoktu.
"Kimse yok gali-"
"S-s-selam Naru-to k-kun"
Ağaçların arasından yanımıza Sakura gelmişti.Sakurayı pek anlayamıyordum aslında bazen çok utangaçtı bazende onun tam tersiydi aslında iyi bir kıza benziyordu fakat bana olan takıntısı rahatsız ediyordu.
"Selam dattebayo!"
Diyerek gülümsedim Sakuranın yüzü kızarmıştı.O sırada Sasuke'den "Öhöm" sesi gelince Sakura sinirli bir şekilde"Sanada selam sasuke"
Demişti.Sasuke sadece elini geri selamlar gibi kaldırıp hiç bir şey dememişti."Öğretmenimiz nerde?"
Diye soran Sakura'yı onaylar şekilde kafamı salladım.Sasuke eli ile yukarıyı işaret edince Sakura ile beraber kafamızı kaldırdık.Direkte oturmuş bize bakan biri vardı,yüzü Işık'tan dolayı gözükmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reverse Life//Naruto
FanfictionPeki ya her şey tam tersine olsaydı Uzumaki narutonun hikayesi nasıl olurdu? "YA NAPIYORUSUNUZ AMA?BANA BİR RAMEN BORÇLUSUNUZ DATTEBAYO!" Bir anda ikiside gülmeye başladılar.Onlara en ölümcül bakışlarımı atıyordum. "Eğer bir gün benim gibi bir Hokag...