Reakcja EXO na to że przedstawiasz mu swojego przyjaciela z innego zespołu
(Wi Fi mi nie ładzia dobrze więc niestety bez gifów)
Kyungsoo
Dzisiaj miałaś zamiar przedstawić D.O twojego przyjaciela, Jina z BTS. Już od dawna planowałaś ich ze sobą zapoznać ale niestety, jak i treningi Jina oraz jak i treningi D.O...umożliwiały ci to. Dzisiaj na szczęście okazało się że twój przyjaciel oraz twój chłopak mają wolne.
-D.O poznaj...-powiedziałaś kiedy chłopcy stali naprzeciw siebie, Kyungsoo ci przerwał.
-Jin-wydukał twój chłopak a ty nie wiedziałaś o co chodzi.
-Kyungsoo-zmrużyła oczy księżniczka, dalej Jin wytłumaczył ci o co chodzi. Miałaś nadzieję że się polubią...ald niestety wyszło inaczej.
Kai
Od jakiegoś czasu chcesz aby Jongin poznał twojego przyjaciela-Jinyounga.
Gdy przyszedł czas, kiedy się oni zobaczyli...odrazu się polubili. Byłaś szczęśliwa z tego powodu.
Sehun
Gdy tylko mówiłaś o swoim przyjacielu przy Maknae ten odrazu się robił zazdrosny, po prostu odpuściłaś i dałaś sobie z tym spokój.
Suho
Junmyeon był pozytywnie nastawiony do tego że chcesz zapoznać go z G-Dragonem, ale gdy przyszło co do czegi...Suho zawiódł się zachowaniem Ji lecz...starał się być dla niego miły.
Chen
Nie miałaś nawet zamiaru go poznawać z twoim przyjacielem- Daehyunem. Wiedziałaś że Chen jie zabradzo przepada w ogóle za B.A.P no ale cóż...było ci po prostu przykro.
Chanyeol
Po spotakniu twoim i Chanyeola wraz z twoim przyjacielem Cory'im z 24k. Chan poprosił Cię o jego numer, bez wahania dałaś mu go po czym byłaś szczęśliwa że znaleźli wspólny język.
Xiumin
Baozi był zadowolony że poznał Jacksona, im również się bardzo fajnie rozmawiało...nie miał nawet nic przeciwko ich spotkaniu.Lay
-Dzisiaj poznasz mojego przyajciela...-westchnęłaś patrząc na chińczyka.-Kisu--Muszę?-spytał przerażony i na tym się skończyło że schował się w szafie.
Baekhyun
Nie chciałaś przeprowadzić swojego przyjaciela, ponieważ bałaś się że Byun go zarazi swoją chorobą. Spotaknie przełożyłaś na następny tydzień.Tao
-Jestem ciekaw czy lubi gucci-pomyślał widząc Taehyunga-ouuu ma płaszcz z gucci'ego, już go lubie-pomyślał podchodząc do niegorównież witając się z nim.Kris
-Jagiya...Yugyeom is not my style-powiedział gdy tylko się dowiedział że to właśnie maknae jest twoim przyjacielem.Luhan
Jelonek nawet nie chciał słyszeć o Woozim, wiedziałaś że po prostu będzie jedna wielka kłótnia.________________
Wracam po długiej nieobecności
Przeprszam że mnie nie było *kłania się* ale w wynagrodzeniu dostajecie kolejną reakcję...niestey bez gifów.
DO_Kyungsoo_DO🐧💗
CZYTASZ
Reakcje EXO
RandomReakcje znanego zespołu EXO z Tobą w roli głównej #541 w losowo 03.10.2017 #529 w losowo 07.10.2017